مراسم شعرخوانی با حضور شاعران اهل بیت(ع) در مکتب العباس میبد

به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از شاعران و مدیحه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت(علیها السلام) در مکتب العباس شهرستان میبد گرد هم آمده و به شعرخوانی و مدیحه سرایی پرداختند.

سه شنبه شب گذشته به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از شاعران و مدیحه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت(علیها السلام) در مکتب العباس شهرستان میبد گرد هم آمده و به شعرخوانی و مدیحه سرایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، هرساله همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و نیمه ی ماه مبارک رمضان، مکتب العباس شهرستان میبد اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت این ایام می کند. در این برنامه شاعران و مدیحه سرایان خاندان عصمت و طهارت به شعر خوانی و مدیحه سرایی در وصف اوصاف اهل بیت(ع) می پردازند.

امسال نیز در نیمه ماه رحمت و برکت این برنامه با حضور شاعران و مسئولین شهرستان در مکتب العباس(س) شهرستان میبد برگزار شد. در مراسم شعر خوانی پس از قرائت شعر توسط مدیحه سرایان اهل بیت(ع) از شاعران پیش کسوت تجلیل به عمل آمد. از دیگر برنامه های این مراسم اجرای تواشیح و سرود توسط گروه سرود و تواشیح نورالبیان شهرستان میبد بود.

WRU4F q1ORT zvkLf EpD3s mrNTt