«هیچ درختی» در جریان تفکیک این باغ بزرگ در میبد قطع نخواهد شد

وی افزود: نقشه های تفکیکی این باغ به گونه ای طراحی شده که حتی یک درخت هم قطع نخواهد شد و از این بابت به مردم میبد اطمینان می‌دهیم که ما خود را متعهد به حفظ این درختان می‌دانیم.

در پی درج مطلبی در “میبدما” با عنوان «۵۰۰ اصله درخت سرسبز و تناور در میبد در آستانه قطع شدن +عکس» یکی از مالکان باغ اشاره شده در آن مطلب در تماس با خبرنگار ما ضمن تایید خبر تفکیک این باغ ۴ هکتاری به ۲۰۰ قطعه دویست متری، تاکید کرد که در این فرآیند «هیچ درختی» قطعی نخواهد شد.

وی با اشاره به وصیت بنیانگذار این باغ مبنی بر اینکه از درختان احیاء شده در این باغ به خوبی محافظت شود، خاطرنشان ساخت: ما به عنوان مالکین این باغ اصرار به حفظ این درختان داریم و حتی به خاطر آن هزینه های زیاد آب و برق را هم به جان خریده ایم.

وی افزود: نقشه های تفکیکی این ۲۰۰ قطعه در باغ به گونه ای طراحی شده که حتی یک درخت هم قطع نخواهد شد و از این بابت به مردم میبد اطمینان می‌دهیم که ما خود را متعهد به حفظ این درختان می‌دانیم.

مالک باغ مذکور همچنین خاطرنشان ساخت: برای تفکیک این باغ شهرداری میبد قصد داشت هزینه بالایی از مالکان باغ بگیرد که ما از این تصمیم به دیوان عدالت اداری شکایت کردیم و دیوان هم به نفع ما رای داده است.

میبدما ضمن ابراز خرسندی از این خبر خوب، امیدوار است تا با حفظ این درختان که وصیت احیاءکننده آنها نیز بوده، این نگین سرسبز در دل میبد، همچنان بدرخشد.

IMG_9385-500x355