باید برای توسعه بازار و تقاضای محصولات تدبیر کرد/ بیکاری کارگران ضایعه است

طبیعتاً دغدغه بیکارشدن نیروی انسانی واحدهای تولیدی دغدغه اساسی مدیران واحدهاست و به‌عنوان حفظ سرمایه ملی خود، تمام تلاششان را انجام می‌دهند که این واحدها دایر بمانند.

به گزارش “نارین نیوز”، مرتضی صفدری زاده در نشست مدیران و نمایندگان کارخانجات کاشی و ادارات خدمات رسان با فرماندار میبد، ضمن بیان اینکه باید درک مشترکی بین دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی ایجاد شود افزود: طبیعتاً دغدغه بیکارشدن نیروی انسانی واحدهای تولیدی دغدغه اساسی مدیران واحدهاست و به‌عنوان حفظ سرمایه ملی خود، تمام تلاششان را انجام می‌دهند که این واحدها دایر بمانند.
وی افزود: بیکاری کارگران را باید به‌عنوان یک ضایعه تلقی کرد، چراکه می‌تواند مشکلاتی خانوادگی، اجتماعی و یا ادامه حیات واحدهای تولیدی داشته باشد.
مرتضی صفدری زاده گفت: باید شرایط تعامل و همکاری بیش‌ازپیش دستگاه‌های اجرایی با امر تولید را فراهم کنیم و از سوی دیگر توسعه بازار برای تقاضای محصولات را برای تولید واحدها تدبیر کرد و امر سرمایه‌گذاری و فعالیت در امر اقتصادی و تولیدی را بر مبنای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب امری ارزشمند و مقدس دانست که اگر این امر اتفاق بیفتد فعال اقتصادی دلگرم‌تر می‌شود.
طبق گزارشات اعلام شده، در شهرستان میبد ۶۰۴ واحد صنعتی در حوزه‌های مواد غذایی، داروسازی، تولید قطعات، لاستیک و کاشی و سرامیک وجود دارد که ۳۰ واحد از این‌ها به تولید انواع کاشی و سرامیک اختصاص دارد.