برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه حایری میبد

علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه حایری میبد از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با تخفیف ویژه(۳۰ % و ۵۰ %) برای نخستین بار در دانشگاه خبر داد. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، علی اکبر کریمی با اعلام این خبر افزود : در آستانه سالروز شهادت اسوه اندیشه و تفکر، استاد شهید مرتضی […]

علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه حایری میبد از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با تخفیف ویژه(۳۰ % و ۵۰ %) برای نخستین بار در دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، علی اکبر کریمی با اعلام این خبر افزود : در آستانه سالروز شهادت اسوه اندیشه و تفکر، استاد شهید مرتضی مطهری(ره) کانون فرهنگ و اندیشه دانشگاه با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با فضای نشر و نیز ترویج فرهنگ مطالعه آسان اقدام به برگزاری این نمایشگاه می نماید.
مدیر فرهنگی دانشگاه موضوعات کتب موجود در این نمایشگاه را در زمینه های مختلف دینی، فرهنگی، ادبی، علمی، اخلاقی و … عنوان داشت و ادامه داد: زمان برگزاری این نمایشگاه از روز یکشنبه ۹۵/۲/۵ لغایت سه شنبه ۹۵/۲/۱۵ ساعت ۹ صبح الی ۱۵ بوده که در ساختمان آموزشی در مقابل اداره آموزش دایر می باشد.
علی اکبر کریمی در پایان از تمامی علاقه مندان و متقاضیان به کتاب و کتابخوانی به ویژه اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و طلاب علوم دینی شهرستان جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.