احتمال انجام یک انتصاب سوال برانگیز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد

البته این نقطه ضعف منحصر به دولت فعلی نیست و برخی روسای درنظر گرفته شده برای ریاست اداره ارشاد میبد در دولت قبل هم دچار همین معضل بودند؛ معضلی که باعث رکود و انزوای طولانی مدت این اداره شد 

پس از مدتها حرف و حدیث درباره احتمال تغییر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد، شنیده ها حاکی از آن است که این شایعات طی روزهای اخیر به واقعیت نزدیکتر شده است.

به گزارش “میبدما”، هر چند تغییر و تحول لازمه ایجاد تحرک و نشاط در هر نهاد و اداره ای است اما شنیده شده فرد جایگزین درنظر گرفته شده برای تصدی سمت سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد از کمترین تجربه مدیریتی برخوردار نیست.

30252098_21579495afbef

اینکه مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد استان، در میان حدود ۱۰۰ هزار شهروند میبدی در دومین شهرستان بزرگ استان یزد حتی یک مدیر باسابقه و دارای حداقل تجربه جهت سکانداری سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد پیدا نکرده و قرار است این سمت برعهده فردی بسیار محترم اما فاقد تجربه که هنوز چند ماهی بیش نیست که به صورت پیمانی تحت خدمت اداره فرهنگ و ارشاد درآمده، گذاشته شود نقط ضعف بزرگ کارنامه این مدیرکل که خود اصالتا میبدی است محسوب میشود.

البته این نقطه ضعف منحصر به دولت فعلی نیست و برخی روسای درنظر گرفته شده برای ریاست اداره ارشاد میبد در دولت قبل هم دچار همین معضل بودند؛ معضلی که باعث رکود و انزوای طولانی مدت این اداره شد و اداره ارشاد میبد را تبدیل به آزمایشگاهی جهت سنجش توان افراد مختلف جهت ریاست و مدیریت نموده است!

گفتنی است انتصابات سوال برانگیز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اخیرا باعث شده انتقاداتی به تصمیمات غیاثی -که تاکنون به مدیری معتدل و میانه رو مشهور بوده- وارد شود و حتی برخی انگیزه روابط خاص سیاسی و جناحی با برخی از مدیران و عناصر ذی نفوذ را در این تصمیمات دخیل بدانند.