هنجارشکنی بی‌سابقه یک رستوران در یزد در سایه اهمال مسئولین +عکس

اما موضوع به همین تم های رنگی ختم نشد و به تازگی این رستوران به بهانه برگزاری مسابقه و مهمانی با تم شهرزاد! یا به عبارت پوشش غیر اسلامی دهه ۳۰، یک مهمانی مختلط را رقم زد که به صراحت جز کشف حجاب و عبور از شئونات اسلامی نیست.

 به گزارش یزد رسا، در پی نابسامانی و عدم مدیریت در هتل ها و رستوران های یزد و در سایه غفلت و سکوت مسئولان استان، شهر یزد که به حسینیه ایران و شهر دارالعباده مشهور است شاهد اتفاقات بسیار زشتی بود.

یکی از رستوران های واقع در پر آوازه ترین هتل شهر یزد، وقاحت را از سرگذراند و از مردم  دعوت کرد تا با لباس تم شهرزاد! یا به عبارتی پوشش لباس دهه ،۳۰ از تخفیف بهره مند شوند!

photo_2016-03-09_07-49-52-1

این رستوران در یزد که پیش از این، با برگزاری مسابقه و مهمانی ویژه با تم های قرمز و سرمه ای! در آذر ماه سال جاری کار خود را شروع کرد، با فراخوانی دختران و پسران از آن ها می خواهد تا با لباس های یک رنگ تیپ بزنند! در رستوران عکس بگیرند! و از تخفیف برخوردار شوند!

متاسفانه این اقدام خیلی به چشم مسئولان استان نیامد و این حرکت ضد فرهنگی به مسابقه هفتگی تبدیل شد و هر دوشنبه و سه شنبه این رستوران شیشه ای! پایه گذار و دعوت کننده دیدارهای شاید مخفیانه دختران و پسران است.

photo_2016-03-09_07-49-55-1

اما موضوع به همین تم های رنگی ختم نشد و به تازگی این رستوران به بهانه برگزاری مسابقه و مهمانی با تم شهرزاد! یا به عبارت پوشش غیر اسلامی دهه ۳۰، یک مهمانی مختلط را رقم زد که به صراحت جز کشف حجاب و عبور از شئونات اسلامی نیست.

برای حضور در این مهمانی دو شبه از علاقه مندان خواسته شد تا دختران با لباس شهرزاد یا همان کلاه فرنگی و دامن کوتاه و ساپورت و پسران با کت و کلاه شاپوری و کروات در آن مهمانی حاضر شوند.

photo_2016-03-09_07-49-47

این رستوران برای مهمان هایی که با تم شهرزاد! در مهمانی حاضر شوند در شب اول ۳۰ درصد و برای شب دوم ۲۰ درصد تخفیف در دو وعده صبح و شب ارائه کرد.

جالب تر اینکه این رستوران در اقدامی ناباورانه، دعوت به «Happy hour» -به معنای پذیرایی با تخفیف در ساعت خلوتی رستوران که در اروپا این برنامه مختلط و با سور مشروب همراه است – کرد و بی پرده اعلام کرد «در روزهای مسابقه از ساعت ۵ تا ۷ عصر «Happy hour» همزمان با سراسر آمریکا با تخفیف ۲۵ درصد» برگزار می کند!

این رفتارهای ضد فرهنگی و ضد دینی در حالی رخ داد که مسئولان مربوطه بیشتر از اینکه به اصل وظیفه خود بپردازند، بیشتر درگیر موضوعات سیاسی و جناحی هستند و گویا افسار مدیریت از دستشان گسیخته است.

گفتنی است برگزاری مهمانی با لباس تم برای اولین بار در شبکه معاند «من و تو» و در برنامه بفرمائید شام مطرح شد که هدفی جز بی بند و باری و بی غیرتی را در عادی نشان دادن روابط نامشروع زن و مرد نداشت .