گسترش بدحجابی ازنگاه مسئول بسیج خواهران میبد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر از میبد، همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم بزرگداشت شهدای زن و روز بسیج جامعه زنان با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان بسیجی شهرستان میبد در حوزه مقاومت فاطمه الزهراء(س) میبد برگزار شد. مسئول حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء(س) شهرستان میبد اظهار داشت: زنان ایرانی […]

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر از میبد، همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم بزرگداشت شهدای زن و روز بسیج جامعه زنان با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان بسیجی شهرستان میبد در حوزه مقاومت فاطمه الزهراء(س) میبد برگزار شد.

مسئول حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء(س) شهرستان میبد اظهار داشت: زنان ایرانی مثل مردان در به­ ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفاء نموده ­اند وهم­ ردیف بامردان در شکوفایی انقلاب نقش­ آفرینی کردند و در تمام صحنه ها مدافع این انقلاب واسلام ناب محمدی(ص) بودند.

زهرا صادقی  افزود: از جمله ویِژگی بارز زنان اسلام حفظ حجاب و عفاف و مقابله با فرهنگ و تهدیدات دشمن می باشد.

وی تاکید کرد: بانوان بسیجی باید بیشتر از گذشته در زمینه ترویج احکام و مبانی اعتقادی اسلام، ترویج عفاف، حجاب و سایر مباحث ارزشی قدم بر دارند.

صادقی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) “خوشبخت کسی است که مادرش دارای گوهرگرانبهای عفت باشد” به ریشه ها و علل عمده ی گسترش بدحجابی و شکسته شدن قبح آن در بین لایه هایی از افراد جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده از خانواده های دختران و زنان بدحجاب و بزهکار دارای ویژگی های از قبیل از هم پاشیدگی کانون خانواده، رفاه بیش از حدّ و درآمدهای نامشروع و بادآورده، فقر، بیکاری و مشکلات شدید مالی سبب اعمال ناشایست آنها شده است و در این راستا  باید با پیروی از فرامین پیامبر اسلام و قرآن این ویژگی ها را از خود دور کنیم.

لازم به ذکر است؛ خواهران بسیجی میبد از خانواده شهیده صدیقه پهلوان شمسی تنها شهیده زن این شهرستان دیدار کردند.