مسابقه و نمایشگاه عکس رمضان در میبد

برای اولین بار در میبد، مسابقه عکس رمضان با عنوان «ماه رحمت» با هدف ارتقای مهارتهای عکاسی با همکاری کانون بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه یزد، مسوول برگزاری این مسابقه با اعلام این خبر  افزود: این مسابقه که بامحوریت ماه مبارک رمضان، شب قدر، روزقدس […]

برای اولین بار در میبد، مسابقه عکس رمضان با عنوان «ماه رحمت» با هدف ارتقای مهارتهای عکاسی با همکاری کانون بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه یزد، مسوول برگزاری این مسابقه با اعلام این خبر  افزود: این مسابقه که بامحوریت ماه مبارک رمضان، شب قدر، روزقدس و نمازپرشکوه عید فطر انجام می شود، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد، بسیج هنرمندان شهرستان میبد و با حمایت بخش خصوصی برگزار می شود.

“علی گلشن” با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه عکس رمضان اظهارداشت: این مسابقه محدودیت سنی و منطقه ای ندارد و علاقمندان حداکثر می توانند ۵ قطعه عکس تا ۲۵ مرداد ماه به سایت www.meybodphoto.com  ارسال کرده و یا به مغازه پیکسل واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب آتشنشانی و شرکت بیمه نوین نماینده مجتبی دهقانی مراجعه کنند.

مسوول برگزاری این مسابقه همچنین از برگزاری نمایشگاه عکسهای برتر خبر داد و افزود: با انتخاب عکس های برتر نمایشگاه و مراسم اعطای جوایز برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ آثار ارسال شده توسط اساتید عکاسی آقای خیرخواه و خانم پیامنی داوری می شود و به آثار برتر جوایز نقدی اهدا می شود.