فعال شدن گشت‌های شبانه بسیج میبد برای پیشگیری از سرقتهای جدید

از دو شب گذشته نیروهای بسیجی میبد به همکاری نیروی انتظامی به گشت‌زنی شبانه در معابر و کوچه‌های بسیاری از محلات مختلف پرداخته‌اند تا ضمن پیشگیری از وقوع سرقت جدید، باند سارقین قبلی را نیز دستگیر نمایند.

پس از وقوع سرقتهای جنجالی اخیر در میبد، پایگاههای مقاومت بسیج میبد به یاری نیروی انتظامی میبد شتافته‌اند.

به گزارش “میبدما”، از دو شب گذشته نیروهای بسیجی میبد به همکاری نیروی انتظامی به گشت‌زنی شبانه در معابر و کوچه‌های بسیاری از محلات مختلف پرداخته‌اند تا ضمن پیشگیری از وقوع سرقت جدید، باند سارقین قبلی را نیز دستگیر نمایند.

به نظر می‌رسد بضاعت و امکانات نیروی انتظامی میبد تکافوی پوشش امنیتی مطلق و همه‌جانبه در میبد را نمی‌دهد و این نکته‌ای است که مسئولان نیروی انتظامی استان باید به آن به صورت ویژه‌ای توجه نمایند.

پانزدهم آذر سال ۹۲ امام جمعه میبد در این باره هشدارهای اساسی را داده بود.

آیت الله اعرافی در خطبه های نمازجمعه آن روز ضمن قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی شهرستان، به شدت از بی توجهی نیروی انتظامی استان در تامین کمبودهای انتظامی شهرستان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری اظهار تاسف کرده و افزود: شهری با قریب یکصد هزار نفر جمعیت و با گستره و پیچیدگی های خاص نیازمند توجه ویژه است با این حال از نیروی انتظامی استان توجه مناسبی به این شهر نمی شود.

امام جمعه میبد افزود: فرمانده انتظامی استان باید بداند امام جمعه و مسئولین حتما مصالح مردم را در نظر می گیرند و باید امکانات لازم و متناسب با نیروی انتظامی را در میبد فراهم کنند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه، تصریح کرد: دیگر کارد به استخوان رسیده و تا زمانی که فرماندهی انتظامی استان به فراخور مردم میبد دست به کار جدی نزند حرفی با آنها نخواهم داشت.