علوی:صلاحیت هاشمی ازهمه کاندیدها بالاترست

سید محمود علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات برای دولت یازدهم در گفتگو با روزنامه خورشید نظرات خود را درباره مسایل مهم کشور از جمله ارادت خود به آقای هاشمی رفسنجانی را تشریح کرد. به گزارش مشرق، وزیر پیشنهادی اطلاعات در این گفتگو در خصوص شخصیت هاشمی رفسنجانی گفت: آقای ‌هاشمی فقط یک سیاستمدار نیست، او معمار […]

سید محمود علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات برای دولت یازدهم در گفتگو با روزنامه خورشید نظرات خود را درباره مسایل مهم کشور از جمله ارادت خود به آقای هاشمی رفسنجانی را تشریح کرد.
به گزارش مشرق، وزیر پیشنهادی اطلاعات در این گفتگو در خصوص شخصیت هاشمی رفسنجانی گفت: آقای ‌هاشمی فقط یک سیاستمدار نیست، او معمار یک تفکر سیاسی- مذهبی است. آقای‌هاشمی همیشه به تکلیف می‌اندیشد. اگر شرایط به او اجازه انجام تکلیف را دهد او از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اگر هم تکلیف از روی دوشش برداشته شود اعتراض نمی‌کند.
محمود علوی همچنین نظر خود درباره حضور هاشمی رفسنجانی را اینگونه بیان کرد:حضور ‌هاشمی در نماز جمعه مایه برکت است. امروز مردم جایگاه ‌‌هاشمی را نسبت به گذشته بهتر درک می‌کنند و تا آنجایی که من می‌دانم مانعی هم بر سر راه ایشان در نماز جمعه نباید باشد. ما امیدواریم که بار دیگر جامعه از جوشش چشمه پرفیض ایشان بهره‌مند شود.
وزیر پیشنهادی اطلاعات همچنین درباره رد صلاحیت هاشمی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان در این انتخابات حضرت آیت‌ا…‌هاشمی رفسنجانی را رد صلاحیت کرد که صلاحیتش از همه کاندیداهای محترم برای اداره کشور بالاتر بود. عامه مردم هم قبول دارند که آیت‌ا…‌هاشمی رفسنجانی قابلیت‌شان بیشتر از تمام عزیزانی است که مورد تأیید واقع شدند.