آنچه برای تعیین متولی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد باید درنظر گرفته شود

مدتهاست زمزمه تغییر در مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد به گوش میخورد و حتی چند بار برخی رسانه ها خبر قطعی از تغییر سرپرست فعلی این اداره دادنداگرچه هیچیک از این زمزمه ها به واقعیت تبدیل نشد اما به نظر میرسد تغییر رییس اداره ارشاد میبد همچنان در دستور کار مدیران استانی قرار دارد

مدتهاست زمزمه تغییر در مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد به گوش میخورد و حتی چند بار برخی رسانه ها خبر قطعی از تغییر سرپرست فعلی این اداره دادند.

به گزارش “میبدما”، اگرچه هیچیک از این زمزمه ها به واقعیت تبدیل نشد اما به نظر میرسد تغییر رییس اداره ارشاد میبد همچنان در دستور کار مدیران استانی قرار دارد.

پست ریاست اداره ارشاد هر شهرستان از جایگاه بااهمیتی برخوردار است چرا که با اختیارات رییس این اداره میتوان برنامه های بسیاری را برای تعالی فرهنگی جامعه تدارک دید و از آن سو نیز میتوان با چراغ سبز نشان دادن به عناصر حاشیه ساز و زاویه دار با نظام و انقلاب هنجارشکنی را در جامعه باب کرد.

از این رو انتصاب فردی پخته و شایسته که آلت دست افراد، گروهها و احزاب سیاسی مختلف نباشد و در عین حال در موضوعات فرهنگی کارکشته و باتجربه باشد و به مصالح و مقتضیات شهرستان میبد کاملا آشنا باشد، ضروری مینمایاند.

برای این منظور به نظر میرسد مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بایستی هماهنگی با امام جمعه معزز شهر که اتفاقا یکی از اعضای خبره شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز محسوب میشوند و نیز فرماندار این شهر را مدنظر قرار دهند.