قرار ملت با دولت این بود که نتیجه مذاکرات بُرد بُرد باشد اما نکند روزی از خواب بیدار شویم و ببنیم که دشمن بُردها را بُرده‌ است!

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه فتنه ۸۸ کشور را به پرتگاه کشاند تصریح کرد: در فتنه ۸۸ که دشمن سالها قبل برای براندازی نظام اسلامی نقشه کشیده بود علنا بر حمایت از فتنه برخاست و وارد میدان شد.

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت سالروز حماسه ملت ایران در نهم دی ماه گفت: حماسه ایام الله نهم دی باید در تاریخ انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود.

به گزارش میبد آدینه، حجت الاسلام و المسلمین محمود کارگر با اشاره به برنامه ریزی دشمن در براندازی نظام اسلامی در انتخابات ۸۸ گفت: در فتنه ۸۸ به بهانه واهی جمعیت زیادی از مردم به خیابانها ریخته شدند که اگر بصیرت ملت و راهنمایی های مقام معظم رهبری نبود سرنوشت کشور جور دیگری رقم می خورد.

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه فتنه ۸۸ کشور را به پرتگاه کشاند تصریح کرد: در فتنه ۸۸ که دشمن سالها قبل برای براندازی نظام اسلامی نقشه کشیده بود علنا بر حمایت از فتنه برخاست و وارد میدان شد.

وی افزود: اما حضور با بصیرت ملت در خیابانها و هدایت های رهبر معظم انقلاب همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

IMG_3593
امام جمعه موقت میبد تنها راه نجات کشور در بحران های داخلی و خارجی را اطاعت از ولی فقیه دانست و گفت: برای اداره کشور باید محور حرکتی باشد که دشمن نتواند از آن محور عبور کند.

حجت الاسلام کارگر در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان گفت: دولت و ملت باید مواظب نقشه های دشمن باشند.

وی با قدردانی از تلاش های دولت در مساله برجام و نتیجه پی ام دی گفت: اما در عین حال قرار ملت با دولت این بود که نتیجه مذاکرات برد برد باشد و نکند روزی از خواب بیدار شویم و ببنیم که این نتیجه هم آرام آرام از دست رفته و بردها را برده‌اند!

خطیب جمعه موقت میبد تصریح کرد: موضع ما باید در حفظ منافع ملی طوری باشد که دشمنان نتوانند از آن سوء استفاده کنند.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به طرح کنگره امریکا بر علیه ایران اسلامی بعد از برجام گفت: دولتی که خود حامی بر جام و مذاکرات بوده و خود طرح نمایندگان را امضاء می کند؛ از دولت های بعدی چه انتظار است.

خطیب جمعه موقت میبد تصریح کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب و برداشتن تحریم ها نباید سردمداران امریکا چنین طرح هایی را امضا کنند.

وی با تاکید بر اینکه با امضاء چنین طرح ها دیگر شرکت هایی که قرار بود با ایران تفاهم نامه اقتصادی داشته باشند و توریست هایی که به ایران سفر کنند حاضر نخواهند شد؛ امضای چنین طرح ها را بی پایه و اساس و غیر منطقی خواند.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به مصادره ثروت بلوکه شده ایران از سوی امریکا گفت: مصادره به ناحق ثروت بلوکه شده ایران کاری غیر منطقی است.

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه آنها بخشی از ثروت ملی ایران را که حق ملت ایران بود بعنوان صدقه به ایران باز می گردانند افزود: باید از ابتدای راه محکم ایستاد چرا آنها نیاز به مذاکرات و ارتباط با کشور ما دارند.

وی افزود: اگر بر اساس منویات رهبری و اقتصاد مقاومتی و اتکا به ملت و توکل بر خدا حرکت کنیم نیازی به آنها نداریم و همچنان که ۸ سال دفاع مقدس با اتکا به خدا و توان داخلی پیروز و سرافراز از جنگ بیرون آمدیم از تحریم ها هم سربلند بیرون خواهیم آمد.

مناسبت ها :

امام جمعه موقت میبد ولادت حضرت عیسی را به مسیحیان عالم و هموطنان مسیحی تبریک گفت.

حجت الاسلام کارگر با گرامی داشت پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی هم بر استحکام خانه ها و پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: هر انسان عاقلی به فکر حفظ جان و مال خود و فرزندانش در مقابل حوادث است بنابراین باید جان را که ارزش آن بهشت است به قمیت اندک در مقابل حوادث نباید از دست داد.

وی هفتم دی مطابق با شانزدهم ربیع الاول شهادت آیت الله غفاری به دست ماموران ستم شاهی در سال ۵۳ را گرامی و تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی در سال ۱۳۵۸ روز سواد اموزی را هم گرامی داشت.

خطیب جمعه موقت میبد، هشتم دی ماه هفدهم ربیع الاول میلاد مسعود حضرت خاتم الانبیاء محمد (ص) بن عبدالله در سال عام الفیل و میلاد خجسته ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) را هم تبریک گفت.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به حوادثی در سالروز میلاد ختمی مرتب حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه گفت: پیامبر اسلام در روز جمعه هفدهم ربیع الاول سال ۵۷۱ میلادی در زمان سلطنت انوشیروان ساسانی در مکه دیده به جهان گشود.

وی گفت: در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام رفت و آمد ابلیس به هفت آسمان ممنوع شد، تمام بتها سرنگون شد؛ ایوان کاخ مدائن به لرزه درآمد و ۱۴ قمقمه آن فروریخت، آب دریاچه ساوه در زمین فرو رفت، آتشکده سرزمین فارس پس از هزار سال روشنایی خاموش گشت؛ تخت پادشاهان واژگون شد و پادشاهان در آن روز توان سخن گفتن را از دست دادند.

خطیب جمعه موقت میبد افزود: آمنه مادر رسول مکرم اسلام می فرماید : هنگامی که پیامبر گرامی اسلام را حامله بودم منادی غیبی می گفت؛ تو سرور و آقای امت را باردار هستیی و هنگام حمل، نور پرفروغی از سوی او پرت شد و من در پرتو آن نور توانستم کاخ بوس را در سرزمین شام ببینم وقتی که محمد صلوات الله علیه به دنیا آمد منادی غیبی گفت، بگو پناه می برم به خدای یکتا و سپس نام او را محمد بگذار.