برنامه آموزشی فرهنگ ترافیک در بین بسیجیان گردان امام حسین(ع) میبد

واحد ترافیک شهرداری میبد با رویکرد آموزشی – فرهنگی، در نظر دارد به صورت مستمر و هفتگی با برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی و همایش‌های علمی در سطح شهرستان و در بین اقشار مختلف، همزمان با رفع مشکلات ترافیکی به بهبود وضعیت ترافیک شهرستان میبد کمک نماید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، واحد ترافیک شهرداری با همکاری پلیس راهور شهرستان میبد، برنامه آموزشی فرهنگ ترافیک در راستای ارتقای دانش و فرهنگ ترافیک به منظور کاهش تصادفات در حضور بسیجیان گردان امام حسین(ع) این شهرستان برگزار نمود.

در این برنامه که با حضور ۱۸۰ نفر از بسیجیان گردان امام حسین (ع) برگزار شد ستوان قراخانی رئیس پلیس راهور شهرستان و محسن فلاح مسئول واحد ترافیک شهرداری، به بیان نکات ایمنی و آموزشی در این خصوص پرداختند و در ادامه نیز کلیپ تصادفات پخش شد. این برنامه آموزشی با بررسی نقاط حادثه‌خیز در سطح شهرستان و پاسخگوئی به سؤالات بسیجیان به پایان رسید.

لازم به ذکر است واحد ترافیک شهرداری میبد با رویکرد آموزشی – فرهنگی، در نظر دارد به صورت مستمر و هفتگی با برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی و همایش‌های علمی در سطح شهرستان و در بین اقشار مختلف، همزمان با رفع مشکلات ترافیکی به بهبود وضعیت ترافیک شهرستان میبد کمک نماید.

article artisscle artiscle