بازدید خبرنگاران رسانه‌های میبد از خبرگزاری فارس و روزنامه جوان

تعدادی از مدیران مسئول و اصحاب رسانه شهرستان به همراه جمعی از خبرنگاران استان با حضور در شهر تهران، از دفاتر خبری و هیئت تحریریه خبرگزاری فارس و روزنامه جوان بازدید و در جریان روند کار تحریریه این مجموعه های خبری قرار گرفتند.

جمعی از اهالی رسانه شهرستان میبد به همراه تعدادی از خبرنگاران استان در سفری دوروزه به تهران، ضمن بازدید از رسانه‌های کشوری، از برخی مراکز دیدنی و تاریخی پایتخت دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، تعدادی از مدیران مسئول و اصحاب رسانه شهرستان به همراه جمعی از خبرنگاران استان با حضور در شهر تهران، از دفاتر خبری و هیئت تحریریه خبرگزاری فارس و روزنامه جوان بازدید و در جریان روند کار تحریریه این مجموعه های خبری قرار گرفتند.

خبرنگاران حاضر در این سفر همچنین با حضور در سفارت سابق آمریکا، از ادوات و اسناد موجود در لانه جاسوسی دیدن کردند.

بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس، موزه عبرت و برج میلاد از دیگر برنامه‌های سفر اهالی رسانه و خبرنگاران شهرستان میبد به تهران بود.

گفتنی است این سفر دوروزه به همت بسیج رسانه استان انجام گرفت.

بازدید-رسانه-های-میبد-از-خبرگزاری-فارس-تهران-3 بازدید-رسانه-های-میبد-از-خبرگزاری-فارس-تهران-5 بازدید-رسانه-های-میبد-از-خبرگزاری-فارس-تهران-6 بازدید-رسانه-های-میبد-از-خبرگزاری-فارس-تهران-7 بازدید-رسانه-های-میبد-از-خبرگزاری-فارس-تهران-1 بازدید-رسانه-های-میبد-از-خبرگزاری-فارس-تهران-2