گفتگوی خبرنگار میبدما با دبیر همایش “آب، ناجی زمین”

حامد شفیع افزود: پیش بینی می شود استقبال عموم مردم از جشنواره فرهنگی “آب ناجی زمین” در سطحی بسیار عالی باشد و همین حضور، قوت قلب برای ادامه این نوع جشنواره ها در سطح استان می باشد .

کمبود آب همواره یکی از مشکلات اساسی و دغدغه مردم و مسئولین استان یزد  بوده و می باشد به گونه ای که رهبر انقلاب در بیانات خویش در اجتماع مردم یزد در سال ۱۳۸۶ به این موضوع اشاره داشتند راهکارهای جلوگیری از به هدر رفتن آب و نگهداری بستر و سفره های زیر زمینی همواره می تواند گامی موثر برای به حداقل رسیدن اصراف  و هدررفت این مایه حیاتبخش باشد در همین راستا و برای آشنایی بیشتر شهروندان با روشهای صرفه جویی بیشتر و به همت مؤسسه فرهنگی محبوب هفت آسمان جشنواره ای تحت عنوان «آب؛ ناجی زمین» در آبان ماه سال جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

دبیر این همایش در گفتگویی با خبرنگار میبد ما بیان داشت: این جشنواره با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب برای نخستین‌بار در یزد برپا می‌شود .

حامد شفیع افزود: پیش بینی می شود استقبال عموم مردم از جشنواره فرهنگی “آب ناجی زمین” در سطحی بسیار عالی باشد و همین حضور،  قوت قلب برای ادامه این نوع جشنواره ها در سطح استان می باشد .

وی خاطر نشان کرد: ، شرکت در جشنواره “آب ناجی زمین” برای تمامی هنرمندان آزاد است و باید  آثار ارسالی برای همین جشنواره تولید شده باشند.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند دررشته های نقاشی،خوشنویسی،عکاسی،پوستر،شعرو بهترین ایده آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند به کلیه شرکت کنندگانی که آثارشان به جشنواره راه یابد و مورد پذیرش هیئت انتخاب قرار گیرد، گواهی شرکت در جشنواره تعلق خواهد گرفت.

سایت جشنواره به نشانی www.waterfestival.ir راه اندازی شده است.