آیا شهدای میبدی که هنوز پیکرشان به شهر برنگشته را می‌شناسیم؟!

کسی چه می‌داند؟ شاید هم یکی از این سه شهید گمنامی که این روزها در میبد شور و حال زمان جنگ را بیدار کرده‌اند، یکی از همان همشهریان جاویدالاثرمان باشند. قدرت خدا زیاد است و این دنیا کوچک…

شاید تا به حال اصلا به این فکر نکرده باشبم که آیا شهیدی از اهالی میبد هست که هنوز و پس از سپری شدن ۲۶ سال از پایان جنگ تحمیلی پیکر پاکش پیدا نشده باشد؟

اما چه به این موضوع فکر کرده باشیم و چه نه باید بدانیم که در همین میبد خودمان هم پدر و مادرهایی هستند که سه دهه است منتظر بازگشت فرزندشان هستند و بعضی هنوز که هنوز است شهادت جوانشان را باور نکرده‌اند.

شاید این شهدای همشهریمان، هنوز هم تفحص نشده باشند و یا شاید هم به صورتی گمنام در یکی از نقاط خاک ایران دفن شده باشند؛ کسی چه می‌داند؟ شاید هم یکی از این سه شهید گمنامی که این روزها در میبد شور و حال زمان جنگ را بیدار کرده‌اند، یکی از همان همشهریان جاویدالاثرمان باشند. قدرت خدا زیاد است و این دنیا کوچک…

در هر صورت بد نیست ما هم بدانیم که پیکر مطهر کدام یک از شهیدان میبدی، هنوز پیدا نشده است؛ اگرچه پدر و مادر برخی از این شهدای مفقود، در همان حال انتظار چشم از دنیا فروبستند و دیدار با فرزندشان افتاد به قیامت.

شهدای جاویدالاثر میبد:

  1. سید علی محمد ضمیری هاشمیان فرزند نصرت الله
  2. سید اکبر حسینی فرزند سید حسین
  3. حسینعلی پورابراهیمی فرزند حاج حسین
  4. ولی الله برزگر فرزند هاشم
  5. امیر اسماعیلی فرزند ناصر
  6. جعفر رعیت رکن آبادی
  7. غلامرضا اله آبادی
  8. فضل الله دهقانی فرزند احمد
  9. عباسعلی دهقانی فیروزآبادی فرزند غلامرضا
  10. محمد حسین دهقانی فرزند محمد اسماعیل