توقیف ۴ خودروی حامل تجهیزات ماهواره در اشکذر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر گفت: با یک ماه کار اطلاعاتی صورت گرفته ۶ نفر نصاب ماهواره دستگیر و تجهیزات آنان از قبیل ریسیور، سوئیچ، فلش، دیش،دستگاه تنظیم دریافت امواج،وغیره توقیف شد. فرمانده نیروی انتظامی اشکذر با بیان این خبر گفت: در این راستا با یک ماه کار اطلاعاتی صورت گرفته ۶ نفر نصاب ماهواره […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر گفت: با یک ماه کار اطلاعاتی صورت گرفته ۶ نفر نصاب ماهواره دستگیر و تجهیزات آنان از قبیل ریسیور، سوئیچ، فلش، دیش،دستگاه تنظیم دریافت امواج،وغیره توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی اشکذر با بیان این خبر گفت: در این راستا با یک ماه کار اطلاعاتی صورت گرفته ۶ نفر نصاب ماهواره دستگیر و تجهیزات آنان از قبیل ریسیور، سوئیچ، فلش، دیش، دستگاه تنظیم دریافت امواج وغیره توقیف شد.

کاظم حسینی فهرجی با بیان این که این مجرمین در سطح استان به راه اندازی و فروش تجهیزات ماهواره می پرداختند،از ارسال پرونده آنان  به دادسرا جهت سیر مراحل قانونی وصدور حکم خبرداد.

وی هم چنین جنگ نرم دشمن و شبیخون فرهنگی را خاطر نشان کرد وبا اشاره به اثرات مخرب ماهواره از خانواده ها خواست دراین زمینه توجه لازم را نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

گفتنی است ارزش تجهیزات توقیف شده بیش از هفتصد میلیون ریال می باشد.

منبع:اشکذرنیوز