نتانیاهوی احمق!

محمد رضا دهقانی

  • محمد رضا دهقانی

در نشست سالانه سازمان ملل در نیویورک نخست وزیر رژیم غاصب و کودک کش اسراییل، دچار اشتباه راهبردی بزرگی شد و از سر جهالت ِ سیاسی منظومه فکری و راهبردی رهبر انقلاب درخصوص فلسطین را از یک تریبون بین المللی به تمام جهان معرفی کرد!

کتاب «فلسطین از منظر حضرت آیت الله سید علی خامنه ای» حاوی سخنان مهم و راهبردی رهبری در خصوص فلسطین و رژیم غاصب صهیونیست است. این کتاب کمک بسیاری به نظریه‏‌پردازی مسئله فلسطین می‌‏کند چرا که چندین نظریه مهم سیاسی در خصوص مسئله جهان اسلام در این کتاب ذکر شده است که می‏‌توان بر اساس آنها یک جریان فکری راه اندازی کرد.

رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود فرموده‌اند: «دولت بی‌اصل و نسب؛ دولت جعلى؛ ملتِ دروغى. از اطراف دنیا آدم‌هاى شریر را گرد آوردند و ملغمه‌اى به اسم «اسراییل» درست کردند! این ملّت است؟! هر جا یهودی‌هاى شریر و خبیثى بودند، در آنجا جمع شدند. در اغلب کشورها، یهودی‌ها هستند و زندگى می‌کنند – در کشور ما هم هستند که زندگی‌شان را می‌کنند – کارى به کار کسى ندارند، کسى هم به آن‌ها کارى ندارد. کشورشان است و در آن زندگى می‌کنند. آن‌هایى که به سرزمین‌هاى اشغالى رفتند، خبیث‌ها، شریرها، طمّاع‌ها، دزدها و آدمکش‌ها بودند که از همه جاى دنیا جمع شدند. این شد یک ملّت؟! ملت و دولتى که این طور به وجود آمده است و اسم خودش را اسراییل گذاشته، غیر از راهِ ترور، راهى ندارد؛ حرف حسابى ندارد. آن وقت، چنین موجوداتى با این دنائت و پستى و پلیدى، می‌خواهند دولت و ملتِ نورانى و سربلند و عزیزى مثل ایران را در افکارِ عمومىِ جهان متّهم کنند. خودِ آن‌ها از همه متّهم‌تر، مجرم‌تر و روسیاه‌ترند.»

این کتاب که در حال حاضر به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده است، به حول و قوه الهی به زبانهای عبری و عربی و فرانسه و دیگر زبانها ترجمه خواهد شد. همه جهان این کتاب را خواهند خواند و خواهند دید که نظر ولی امر مسلمین جهان محقق خواهد شد و تا ۲۵ سال دیگر اثری از اسرائیل باقی نخواهد ماند. ان‌شاءالله

الحمدلله الذی جعل عدونا من الحمقاء