عزت فرزند حیدر

محمد حسین کارگر

  • حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد حسین کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم

این جمعه ، دیگر مثل جمعه های گذشته کلمات، نواهای دلم را بیان نمی کنند! وقتی دقیق تامل نمودم به این نتیجه رسیدم که نور غدیرِ امیر بیان علیه السلام زبانم را بیان دل نوشته ها الکن کرده است ! چقدر زیباست که عید غدیر امسال مصادف شده است با روزی که در آن روز ، انتظار وارث ولایت امیر المومنین علیه السلام را می کشیم! این تقارن را به فال نیک می گیرم.

اما حقیقتش نمی توانم این غم و اندوه جانکاه را کتمان کنم خصوصا وقتی روز گذشته خبر شهادت جمع کثیری از خوبان، در سرزمین خوبان یعنی منا را شنیدم آنجا که تلالو نور غدیرِ علی، ظلمات کارگزارانش را تحت الشعاع قرار داده است!

هر وقت شیاطین سر از لانه خود بیرون آوردند و خواستن نور خدا را خاموش کنند، روسیاهی‌اش همه ظالمان را رسوا کرد! در جای جای منا بهترین مخلوقات خدا هبوط و عروجشان با لبیک اللهم لبیک ثبت شده است که عقل فرزندان ابوسفیان و دجالان زمان ،عاجز از فهم و درک آن است.

خلاصه خیلی دلم گرفته بود اما یک چیزی را هر بار شنیدم، دلم آرام گرفت و من را امیدوار کرد و آن بیان فرزند حیدر، مقام معظم رهبری در نشان دادن شدت بر کفار و رحمت بر خوبان بود که قرآن در مورد جدش رسول الله ص می فرماید (ُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَماءُ بَیْنَهُم) و در این ایام شوق انتظار من را تشدید کرد!

چرا که وقتی نائب امام زمانم ع اینقدر آرام دلهاست و قرار دهنده خوف در دل مستکبران، پس حضور خود مولا و امام عصر عج تصویر مجسم بهشت حقیقی را به جهانیان ارزانی خواهد داشت و چقدر ترنم این فرازها از ندبه جمعه ها، برای بازماندگان شهدای حادثه منا و مشتاقان ولایت علوی تسکین دهنده است (…أَیْنَ‏ مُعِزُّ الْأَوْلِیَاءِ وَ مُذِلُّ الْأَعْدَاءِ، أَیْنَ جَامِعُ الْکَلِمَهِ عَلَى التَّقْوَى، أَیْنَ بَابُ اللَّهِ الَّذِی مِنْهُ یُؤْتَى.أَیْنَ وَجْهُ اللَّهِ الَّذِی إِلَیْهِ تَتَوَجَّهُ الْأَوْلِیَاءُ، أَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْأَرْضِ وَ السَّمَاءِ، أَیْنَ صَاحِبُ یَوْمِ الْفَتْحِ وَ نَاشِرُ رَایَهِ الْهُدَى،….)

و دوای درد همه عاشقان(أَیْنَ الطَّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلَاءَ.)

بچه شیعه ها اگر دیدید مطالبه اتان به این سمت سوق پیدا کرده که از خدا عزت اولیائش را می خواهید و یا اگر دیدید ولیِّ خدا در رویکردهای زمانه و کشاکش حوادث عزیز و عزیزتر می شود و اگر دلت برای انتقام از قاتلین ابی عبد الله پر پر می زند و این حالات را در دیگران هم مشاهده کردید، بدانید ظهور نزدیک است ان شاءالله

التماس دعا