دشمن این روزها افراد متعصب به ارزش‌های دینی و انقلابی را افراطی جلوه می‌دهد

صدیقی خاطر نشان کرد : آنچه می تواند جامعه را از انحرافات مصون کند ارتباط با علمای با بصیرت و بیدار دلی چون مرحوم آیت الله اعرافی است چرا که اگر امروز با علمای نظیر آنان ارتباط نداشته باشیم جامعه بسوی انحراف می رود.

مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال عالم جلیل القدر مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محمد ابراهیم اعرافی رحمه الله علیه امام جمعه فقید شهرستان میبد صبح امروز در مسجد امام شهیدیه میبد برگزار شد.

به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه موفت تهران در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله اعرافی و نقش وی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت : آنچه می تواند انسان را به تعالی رساند حرکت در مسیر قران و ارزشهای الهی است .

IMG_1733

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به اینکه سبک زندگی ما باید اسلامی باشد و دین در ارکان زندگی ما حاکم شود خاطر نشان کرد امروز دشمن با زیرکی سعی در زدودن دین و ارزشهای دینی از متن زندگی ما دارد و این موضوع مهمی است که باید در برابر آن هوشیار باشیم.

وی مانوس بودن با علمای بیدارگر و ولایی را عامل مهم هدایت بسوی الهی شدن دانست و گفت امروز عده ای غافل بر طبل دوری از ارزشهای الهی و انقلابی می کوبند.

حجه الاسلام والسملین صدیقی با بیان اینکه دشمن این روزها افراد متعصب به دین و ارزشهای دینی و انقلابی را افراطی جلوه میدهد خاطر نشان کرد بر اساس آیات الهی اسلام و اسلامیت خبر محض و امریکای جهانخوار شر محض است و هرگز بین حق و باطل سازگاری وجود نداشته است و نخواهد بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مجاهدتهای امام راحل در راه حاکمیت ارزشهای دینی و الهی در جامعه گفت شیطان بزرگ مدالی بود که امام با بصیرت ما به امریکای سلطه گر داد و امروز باید موظب باشیم تا این مدال کمرنگ نشود .

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی خاطر نشان کرد : آنچه می تواند جامعه را از انحرافات مصون کند ارتباط با علمای با بصیرت و بیدار دلی چون مرحوم آیت الله اعرافی است چرا که اگر امروز با علمای نظیر آنان ارتباط نداشته باشیم جامعه بسوی انحراف می رود.

وی با محکوم کردن کسانیکه امروز اسلام امریکایی و اسلام منهای مجاهدت و تلاش در راه حاکمیت ارزشهای دینی را در جامعه ترویج می کنند بر ضرورت پایبندی به ارزشهای دینی و ارمانهای والای انقلاب تاکید کرد و گفت: امام راحل با پایمردی و استقامت در برابر استکبار جهانی ابهت پوشالی امریکا را در هم شکست و امروز نباید اجازه دهیم عده ای امریکا را برای ما مهم جلوه دهند.

حجه الاسلام والمسلمین صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضائل اخلاقی مرحوم آیت الله اعرافی از جمله دیانت ، سودمند بودن برای مردم ، فقاهت و شجاعت از تلاشها و مبارزات آن عالم وارسته در راه حالکمیت ارزشهای والای اسلامی در جامعه تجلیل کرد و گفت امروز آنچه باعث حضور گسترده مردم در این مراسم شده است الهی بودن این عالم عامل و فقیه وارسته است.

در این مراسم همچنین با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت حاضران به سینه زنی پرداختند.