نگذاشتن کلاه ایمنی، یک جوان دیگر میبدی را به کام مرگ کشاند

لحظه‌ای با خود فکر کنیم و ببینیم سایه شوم مرگ در نوبت بعد بر سر کدام جوان موتورسوار میبدی خواهد افتاد؛ جوانی که شاید حالا نه خودش و نه خانواده‌اش حتی فکرش را هم نمی‌کنند که قرار است طی چند روز آینده او در اوج جوانی در زیر خروارها خاک مدفون شود

طی روزهای اخیر خبر کشته شدن متوالی دو جوان بفرویی به خاطر نداشتن کلاه ایمنی، ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده بود اما این دو حادثه نیز می‌رفت تا به دست فراموشی سپرده شود تا آنکه خبر رسید روز گذشته یک موتورسوار جوان دیگر میبدی به همین دلیل کشته شده است.

به گزارش “میبدما”، عصر روز گذشته در محله خانقاه میبد، یک موتورسوار با حدود سی سال سن به تیر برقی در همان حوالی برخورد می‌کند و در اثر نداشتن کلاه ایمنی در دم جان می‌دهد.

با این حوادث سریالی فضای شهر گویا شبیه به یک میدان جنگ شده که به صورت مدام از جوانان برومند این دیار -که هر یک می‌تواند منافع قابل توجهی را برای شهر و دیارشان به ارمغان آورند- قربانی می‌گیرد و البته ظاهرا چون مسئولین و خانواده‌ها، چندان این فضا را جدی نگرفته‌اند،  مطمئنا شنیدن اخبار تاسف آوری چون این خبر در روزهای آینده، دور از انتظار نیست.

لحظه ای با خود فکر کنیم و ببینیم سایه شوم مرگ در نوبت بعد بر سر کدام جوان موتورسوار میبدی خواهد افتاد؛ جوانی که شاید حالا نه خودش و نه خانواده‌اش حتی فکرش را هم نمی‌کنند که قرار است طی چند روز آینده او در اوج جوانی در زیر خروارها خاک مدفون شود؛ آن هم به خاطر یک ترک فعل ساده! کلاه نگذاشتن!