انقلاب از اوین شروع شد و حالا هم همینطور است/ این همه بیگناه در زندان هستند، مهدی هم یکی از آنها!

برای این همه زنان و مردان بی گناه حکم زندان داده شد و رفتند زندان، و مهدی هم یکی از آنهاست. متاسفانه شرایطی شده که بچه های همه ملت در زندان هستند و بلایی است که خاص خانواده هاشمی نیست.

طی روزهای گذشته، مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای گذراندن محکومیت حبس ده ساله خود روانه زندان اوین شد.

در همین راستا، خانواده هاشمی حتی تا دقایق پایانی تلاش‌های بسیاری برای نشان دادن بیگناهی فرزند خود انجام دادند اما با توجه به اسناد و مدارک موجود علیه مهدی هاشمی در دستگاه قضایی کشور، وی به ده سال زندان محکوم شده بود.

کلیپ های وداع پایانی و دیده بوسی پدر و پسر از جمله اقداماتی بود که این خانواده در راستای تطهیر فرزند خود انجام دادند تا حتی با وجود اثبات فساد اقتصادی مهدی هاشمی، اذهان عمومی را در دقایق پایانی منحرف کنند.

در راستای این اقدامات فائزه هاشمی با سایت ضد نظام و معاند “کلمه”، مصاحبه ای انجام داده و ضمن زیر سوال بردن دستگاه قضایی کشور، سیاه نمایی های گسترده ای را انجام داده است.

IMG15321268

وی در جایی از این مصاحبه گفته است: این فشارها و اتهامات واهی به خانواده هاشمی با هدف تخریب آقای هاشمی صورت می گیرد که کاملا نتیجه عکس خواهد داد!

فائزه در قسمت دیگری از سخنان خود از قول عفت مرعشی مدعی شده است که “انقلاب از اوین شروع شد و زندان ها و فشارها و کسانی که در زندانها بودند عامل مهمی در شکل گیری انقلاب داشت و حالا به همین شکل، بنابراین تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت.”

فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پایان می گوید: “در هر حال برای این همه زنان و مردان بی گناه حکم زندان داده شد و رفتند زندان، و مهدی هم یکی از آنهاست. متاسفانه شرایطی شده که بچه های همه ملت در زندان هستند و بلایی است که خاص خانواده هاشمی نیست.”