توهین رییس کمیته انتخابات اصلاح طلبان به حسن روحانی

محسن رهامی گفت: یک شخص با رای احزاب، اشخاص و انجمن ها بالا می آید و رئیس جمهور می شود، اینکه آن آقا (روحانی) بگوید من به هیچ حزبی وابسته نیستم نشان از بی عرضگی اوست، از کجا آوردید؟ ما ده به ده و شهر به شهر گشتیم

ناتوانی دولت یازدهم در برآورده کردن مطالبات سیاسی اصلاح طلبان و هم چنین بی اعتنایی رییس جمهور در بسیاری از موارد به این جریان سیاسی باعث شد تا خیلی زود ادبیات «توهین» از سوی فعالان سیاسی اصلاح طلب خطاب به روحانی آشکار شود.

erer
در همین راستا رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان در جلسه پرسش و پاسخ که در سالن احتماعات فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد، گفت: یک شخص با رای احزاب، اشخاص و انجمن ها بالا می آید و رئیس جمهور می شود، اینکه آن آقا (روحانی) بگوید من به هیچ حزبی وابسته نیستم نشان از بی عرضگی اوست، از کجا آوردید؟ ما ده به ده و شهر به شهر گشتیم و آراء را به حساب جاری شما حواله کردیم، مگر ما مرض داشتیم که هزینه دادیم، اگر کمک نمی کردیم جلیلی به روی کار می آمد.

بر پایه خبری که ایلام بیدار منتشر کرده است، محسن رهامی با تاکید بر این مطلب که باید بخشی از وقت خود را به مطالعه سیاسی، توسعه مجاهدت ها و آموزش های سیاسی اختصاص دهیم، اذعان داشت: بیشتر احزاب در کشورهای مختلف دنیا بخشی از درآمدهای خود را به این کار اختصاص می دهند زیرا می دانند که اگر این کار را نکنند از جنبش مقدس مشروطه، رضاخان و از انقلاب پاک اسلامی، دولت فاسدی مانند دولت های نهم و دهم روی کار می آیند که حتی حاضر نیستند از مردم معذرت خواهی کنند.

ﺩﺑﯿﺮ ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻣﺪﺭﺳﯿﻦ خطاب به اصلاح طلبان حاضر در جلسه مذکور، گفت: احزاب را گسترش دهید، تشکل های سیاسی و افراد پرنفوذ را دعوت کنید، به تشکیل کمیته انتخابات همت گمارید، جلسات هفتگی تشکیل دهید و گزارش کار خود را برای ما ارسال کنید، از پایش افراد موثر غافل نشوید.

وی با تاکید بر اینکه هرکس که دلش برای ایران می سوزد به شناسایی افراد صالح و پاک دست بپردازد، افزود: کسی را به مجلس بفرستید که اگر آقای مطهری از جای خودشان بلند شدند و تخلفات مجلس را تذکر دادند؛ نماینده شما اولین فردی باشد که به تایید سخنان ایشان می پردازد، اگر تمام ایران همت کند مجلس نیز درست می شود.