یک سوال بسیار مهم؛ به راستی صاحب شهرستان میبد کیست؟!!

این چند سوال که در واقع یک سوال است مدتهاست که ذهن نگارنده را به خود مشغول کرده؛ آیا می‌توانیم به آنها جواب بدهیم؟! چه خوب است که خیلی مودبانه و به دور از توهین و افتراء پاسخ این سوالات را بدهیم.

این چند سوال که در واقع یک سوال است مدتهاست که ذهن نگارنده را به خود مشغول کرده؛ آیا می‌توانیم به آنها جواب بدهیم؟!

چرا در شهر میبد هر کس هر وقت اراده می‌کند به بهانه جشن میلاد با یک جعبه شیرینی و یا یک سینی شربت هر کدام از خیابانهای میبد را که بخواهد می‌تواند مسدود کند؟

چرا جدیدا در برخی ایام عزاداری هر کس که اراده می‌کند می‌تواند برای عبور هیات و کاروان و دسته بدون کمترین هزینه ای خیابان را می‌بندد؟ (البته به استثنای ایام تاسوعا و عاشورا)؟

چرا هر کس که عروسی در میبد برگزار می‌کند، قادر است در هر کدام از خیابانهای این شهر که دلش بخواهد ساعت یک و دو نصف شب عروس کشانی به راه بیاندازد و با صداهای مکرر بوق و انفجار مردم را بیدار کند و تازه هر کجا هم خواست بایستد و وسط خیابان رقص و پایکوبی به راه بیاندازد؟!

چرا علیرغم تبلیغات و سخنرانیهای مکرر مسئولین شهرستان و اقدامات فرهنگی متعددشان، اکثر قریب به اتفاق موتورسواران کلاه ایمنی نمی‌گذارند؟!

چرا یک گروه می‌تواند به بهانه شهادت امام صادق(ع) به مدت ۱۲ شب و با صدای بسیار بلند بلندگوها و حتا تا ساعت یک نیمه شب تعزیه‌خوانی به راه بیاندازد و اهالی منطقه شهرک امام صادق(ع) و خیابان رشیدالدین را برنجاند؟!

براستی چرا؟ صاحب این شهر کیست؟!

چه خوب است که خیلی مودبانه و به دور از توهین و افتراء پاسخ این سوالات را بدهیم.