شاید ۶ماه تا دوسال دیگر بازار کاشی رونق بگیرد اما با روند فعلی شک نکنید، ۳-۲سال دیگر بامشکلات دوچندانی مواجه می‌شویم/ مسئولی که به خبرنگار توهین کرد پشیمان بود/ هر دوجناح می‌خواهند از مرز میبد بهره‌برداری انتخاباتی کنند

فرماندار میبد از کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده مجلس خواست به هیچ وجه وارد این موضوع نشوند و افزود: خوشبختانه آیت الله اعرافی با احاطه و حساسیت کامل بر این موضوع نظارت دارند.

فرماندار میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان میبد در پاسخ به سوال خبرنگار “میبدما” درباره بحرانی که متوجه صنعت کاشی و سرامیک شده و رکود حاکم بر این بازار گفت: متاسفانه ما تمام تخم‌مرغ‌هایمان را در یک سبد چیدیم و حالا هم اگر دولت مدیریت کند، مطمئن باشید یکی دو سال دیگر ما با این مشکل مجددا مواجه خواهیم شد.

وی افزود: متاسفانه ۲۰ درصد از وقت من و همکارانم در فرمانداری صرف این می‌شود که بحثهای کارگری، تعطیلی، تعدیل کارگران، برق، گاز کارخانجات و … را حل کنیم.

حسین فلاح با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بایستی این روزها را پیش‌بینی می‌کردند، افزود: این کار انجام نشد و الان هم شرایط بد اقتصادی ایجاد شده و کاری که می‌توان کرد این است که ادامه کار کارشناسانه‌تر صورت گیرد.

IMG_1290

وی گفت: شاید به صورت مقطعی شش ماه تا دو سال دیگر بازار کاشی مجددا رونق بگیرد ولی با این روندی که کارخانجات کاشی و سرامیک در حال احداث است، شک نکنید دو سه سال دیگر دوباره با مشکلات دوچندانی مواجه خواهیم شد و راهکار جلوگیری از این اتفاق، سوق دادن صاحبان ثروت به سمت سرمایه‌گذاری‌های دیگر است.

فرماندار میبد در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار “میبدما” پیرامون توهین اخیر یکی از مسئولین شهرستان میبد به این رسانه گفت: آن مسئول کار درستی نکرده و اصلا نمی‌خواهم آن را توجیه کنم.

وی افزود: اصل احترام باید در مراودات و حرف‌ها حفظ شود و این حداقل چیزی است که یک مدیر باید آن را مراعات کند.

وی گفت: من درباره این ماجرا گوشزد لازم را به آن مدیر کردم و به او گفتم که این، رویه درستی نیست و او هم به نوعی پشیمان بود که این اقدام انجام شده است.

حسین فلاح در پاسخ به سوالی دیگر درباره شایعات مرتبط با مسئله مرز میبد و اردکان گفت: من با اقدامات غیرقانونی که برای مرز توسط عده‌ای انجام می‌شود و آسایش و آرامش دو شهرستان را به هم می‌ریزد حتی از قبل از فرماندار شدنم هم مخالف بودم

وی گفت: در این دولت هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده اما متاسفانه هر روز شایعاتی در این زمینه درست می‌کنند و هر چه به زمان انتخابات می‌رسیم این شایعات پررنگتر می‌شود و متاسفانه هر دو جناح می‌خواهند از این مسئله بهره‌برداری انتخاباتی کنند.

فرماندار میبد از کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده مجلس خواست به هیچ وجه وارد این موضوع نشوند و افزود: خوشبختانه آیت الله اعرافی با احاطه و حساسیت کامل بر این موضوع نظارت دارند.

رئیس شورای تامین میبد در پاسخ به سوال دیگری درباره زمزمه‌هایی که پیرامون فعالیت انتخاباتی برخی از مدیران شهرستان به نفع کاندیداهای خاص شنیده می‌شود گفت: تحت هیچ شرایطی نباید از امکانات و پتانسیلهای دولت برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود و مسئولین نباید وارد این قضایا شوند.

وی افزود: فرمانداری از هم‌اکنون نیز از حضور در هر جلسه یا نشستی که حتی بوی انتخابات از آن استشمام شود منع شده و روی این موضوع تاکید جدی داریم.