۱۰۰ هزار نفر نیروی کار پاکستانی در بحرین مشغول به کارند

لادیر جاه با بیان اینکه ۲۰ درصد نیروهای کار پاکستانی فعال در بحرین (تقریبا ۲۰ هزار نفر) در وزارت کشور در بخش نگهبانی امنیتی مشغولند، افزود:‌ بعد از هند و بنگلادش، پاکستان رتبه سوم بیشترین نیروهای کار را در بحرین دارا می‌باشد.

سفارت پاکستان در منامه شمار نیروهای کار کشورش در بحرین را ۱۰۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: ۲۰ هزار پاکستانی در «وزارت کشور» بحرین شاغل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه در چهار سال گذشته بحران بحرین، گفته شد نظام بحرین از نیروهای پاکسازی نیز برای سرکوب مردم معترض استفاده می‌کند و پاکستان این را رد کرد، این بار «مقصود لادیر جاه» رایزن و مستشار سفارت پاکستان در منامه، آمار جالب توجهی از پاکستانی‌های حاضر در بحرین ارائه کرد.

این مقام پاکستانی شمار نیروی کار کشورش در بحرین را ۱۰۰ هزار نفر اعلام و تاکید کرد که بخش عمده‌ آنها در بخش ساخت و ساز و رانندگی فعالیت می‌کنند.

به گزارش وبگاه خبری روزنامه «الوسط» بحرین، لادیر جاه با بیان اینکه ۲۰ درصد نیروهای کار پاکستانی فعال در بحرین (تقریبا ۲۰ هزار نفر) در وزارت کشور در بخش نگهبانی امنیتی مشغولند، افزود:‌ بعد از هند و بنگلادش، پاکستان رتبه سوم بیشترین نیروهای کار را در بحرین دارا می‌باشد.

وی افزود: شمار اتباع پاکستانی مقیم در بحرین بیش از ۱۰۰ هزار نفر است ولی بر اساس آمارهای رسمی ۱۰۰ هزار نفر در این کشور مشغول به کار هستند.

این وابسته سفارت پاکستان در منامه با بیان اینکه اتباع پاکستانی مقیم بحرین بویژه افراد شاغل در بخش عمران، نگهداری و حفاری با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، تاکید کرد که نیروی شاغل در وزارت کشور بحرین از هیچ مشکلی شکایت نکرده‌اند زیرا حقوق آنها تامین شده است.