توهین سایت اصلاح‌طلب به رهبر انقلاب به بهانه توافق هسته‌ای

این پایگاه اینترنتی که توسط محمد حسین خوشوقت (مدیرکل مطبوعات و رسانه های خارجی وزارات ارشاد در زمان مهاجرانی) اداره می‌شود ذیل خبرهای خود به رهبر معظم انقلاب توهین نموده است.

سایت اصلاح‌طلب «فرارو» به بهانه توافق هسته‌ای اخیر اقدام به بروز دادن مکنونات علیه مقام معظم رهبری خود در قالب کامنت نمود.

به گزارش “میبدما”، این پایگاه اینترنتی که توسط محمد حسین خوشوقت (مدیرکل مطبوعات و رسانه های خارجی وزارات ارشاد در زمان مهاجرانی) اداره می‌شود ذیل خبرهای خود به رهبر معظم انقلاب توهین نموده است.

در کامنتهای ذیل یکی از این مطالب که با عنوان «حال و هوای مجلس بعد از توافق: دلواپسان کمی حالشان گرفته است…» منتشر شده، این مطالب مورد تایید مدیریت این سایت قرار گرفته است:

Image 2 Image 3

همچنین ذیل یکی دیگر از مطالب این سایت با عنوان «(تصاویر) جشن هسته‌ای در تهران» کامنتهای زیر گذاشته شده است:

Image 5این هتک حرمتها در حالی است که شخص روحانی و همچنین مذاکره کنندگان به این معترف هستند که همین توافق را هم مرهون حمایتهای مقام معظم رهبری و اجازه‌های بی‌نظیر ایشان به دولتمردان هستند.

شایان ذکر است بسیاری از سایتهای اینترنتی -اعم از چپ و راست- برای پرطرفدار نشان دادن مطالب خود، اقدام به دستکاری نرم‌افزاری آمار مثبت و منفی می‌کنند و بعضا اینقدر ناشیانه این کار را انجام می‌دهند که هر نوباوه‌ای می‌فهمد این آمار مصنوعی است.