آقای معزالدینی! طرف مقابلتان را به چیزی محکوم می‌کنید که خود به آن متهمید!

اما سوال بسیار بزرگ و مهمی که باید از آقای معزالدینی و دوستان هم‌خطشان باید پرسید آن است که چرا شما در برابر غارتگری و فساد همفکرانتان همانند امثال رسایی نمی‌ایستید؟!

امام جمعه موقت یزد اخیرا در مسجد حظیره یزد، سخنان سوال برانگیزی را ایراد نموده است.

به گزارش “میبدما”، حجه الاسلام معزالدینی در ابتدا ضمن تجلیل از ساده زیستی امام علی(ع) گفت: این رفتار حضرت است که وی را پیش همه از جمله مسیحیان و یهودیان محبوب می کند و آنان درباره علی می نویسند.

وی افزود: فکر می کنم اگر امیرالمومنین الان حاضر بود، می گفتند تو ضد انقلابی! تو ضد پیغمبری! چرا؟ چون مسیحیان از تو تعریف می کنند! باید دید تو چه کرده ای که آنان از تو تعریف می کنند!

11813_552

این سخنان عجیب فرد مذکور در حالی است که هیچ کس مدعی نیست در شرایط عادی تعریف و تمجید مسیحیان یا یهودیان از یک مسلمان باعث ضدانقلاب و ضدپیامبر شدن او می‌شود!

مغالطه ای که این فرد دچار آن شده آن است که مسیحیان و یهودیان را با دشمنان اسلام و انقلاب -خواسته یا ناخواسته- مرادف دانسته چرا که امام خمینی(ره) فرمود اگر دشمنان اسلام و انقلاب از شما تعریف کردند به خودتان شک کنید و نفرمودند که اگر مسیحیان و یهودیان از شما تمجید کردند آنگاه شما ضدانقلابید!

معزالدینی در ادامه می‌گوید: برخی [از ما] روحانیون امروز به آستین کوتاه جوان و موسیقی حساس هستیم ولی به شکم های گرسنه ای که به تن فروشی افتاده حساس نیستیم.

معلوم نیست آقای معزالدینی این ادعا را از کجا آورده که برخی از روحانیون امروز به آستین کوتاه جوانان حساس هستند و به تن فروشی گرسنگان حساس نیستند؟ مطمئنا ایشان اگر نمونه‌ها و سند محکمی برای این ادعاهایشان نداشته باشند، جفای بزرگی در حق جامعه روحانیت کشور روا داشته‌اند.

وی در واکنش به گفته یکی از نمایندگان مجلس[حمید رسایی] که ما دست کسی که توافق بد را امضا کند، می شکنیم، گفت: ما هم با این گفته موافقیم ولی ایکاش آن آقای نماینده دست کسانی که بیت المال را غارت کردند هم می شکست!

وی افزود: متاسفانه آنجا خفقان گرفته ایم ولی درمورد مذاکرات مدام حرف می زنیم. در حالیکه باید هر دو جا دست بشکنیم و این است تفاوت ما با امیرالمومنین.

البته آقای رسایی و دوستانشان معصوم از خطا نیستند اما جهت اطلاع آقای معزالدینی باید خاطرنشان شود که همین آقای رسایی و افرادی که امروز تحت عنوان دلواپسان از سوی جریان متبوع آقای معزالدینی نام گرفته اند علنا در مقابل خطاهای احمدی نژاد -از ماجرای کردان و مشایی گرفته تا مسئله بقایی و مرتضوی و رحیمی- ایستادند و از این بابت هزینه های زیادی را پرداخت کردند اما سوال بسیار بزرگ و مهمی که باید از آقای معزالدینی و دوستان هم‌خطشان باید پرسید آن است که چرا شما در برابر غارتگری و فساد همفکرانتان همانند امثال رسایی نمی‌ایستید؟! چرا پس از محکومیت قطعی مهدی هاشمی رفسنجانی به اختلاس، ارتشا و جرائم امنیتی شما و دوستان اصلاح‌طلبتان حتی یک کلمه در تخطئه مهدی هاشمی سخن نگفتید؟!

هنوز هیچ پرونده مالی علیه احمدی نژاد و اکثر اعضای کابینه‌اش به اثبات نرسیده و صرفا جرم محمدرضا رحیمی که قبل از مسئولیت وی در معاون اولی اتفاق افتاده بود اثبات شده اما با این وجود امثال رسایی نه تنها علیه رحیمی بلکه علیه سایر اعضای حاشیه ساز کابینه بارها و بارها سخن گفته اند اما سوال اینجاست که چرا اصلاح طلبان در فسادهای خجالت آور مهدی هاشمی(که اصلا قابل قیاس با محکومیت رحیمی نیست) یا در فساد ویرانگر و چندین میلیارد دباری کرسنت و یا در ماجرای شهرام جزایری، لب فرومی‌بندند؟!

آقای معزالدینی! سکوتتان دربرابر فسادهای مالی اصلاح طلبان پیش‌کش لااقل اینقدر آزاده باشید که طرف مقابلتان را به آنچه خودتان به آن متهم هستید، محکوم نکنید.