قدردانی فرماندار میبد از اقدامات عوامل امدادی درحادثه واژگونی اتوبوس مسافربری

اضافه می گردد انتقال مصدومین به بیمارستان توسط امداد و نجات هلال احمر میبد (۵ نفر )، اورژانس ۱۱۵ میبد (۱۰ نفر) ، هلال احمر اردکان (۱ نفر) و اورژانس اردکان (۳ نفر ) انجام شد.

در پی خارج شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران – سیرجان از جاده در کمربند غربی شهرستان میبد و اقدام سریع عوامل امدادی در انتقال و درمان مصدومین ؛ فرماندار میبد اقدامات انجام گرفته از سوی اورژانس ۱۱۵ ، هلال احمر و بیمارستان امام جعفر صادق (ع) را بسیار خوب ارزیابی و از تمام عوامل دست اندر کار تشکر و قدردانی نمود.

حسین فلاح در گفتگو با خبرنگار وب دا حضور فوری متخصص جراح و رادیولوژیست و ارتوپد و تیم جراحی و آمادگی کامل تیم احیا ، اتاق عمل ، آزمایشگاه ، رادیولوژی و سی تی اسکن بیمارستان امام جعفر صادق (ع) را شایسته تقدیر دانست و گفت تمام بیماران پس از اقدامات درمانی از عملکرد بیمارستان و عوامل امداد راضی بودند.

فلاح افزود در این حادثه که ساعت ۲۲/۳ بامداد روز گذشته در کمربند غربی میبد اتفاق افتاد تعداد ۲۸ نفر مصدوم شدند که ۱۶ نفر از مصدومین به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد منتقل و ۸ نفر به صورت سرپائی مداوا شدند. همچنین ۳ نفر از مصدومین به بیمارستان اردکان منتقل شدند.

فرماندار میبد سرعت عمل در تعیین تکلیف مصدومین و انجام اقدامات سریع پاراکلینیکی از جمله تعداد ۴۰ رادیوگرافی و ۱۴ سونوگرافی در یک ساعت را با اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد عوامل امدادی شهرستان همیشه این آمادگی را داشته باشند تا در حوادث شاهد کمترین تلفات باشیم.

وی شهرستان میبد را از نظر خدمات درمانی یکی از شهرهای موفق استان دانست و گفت بحمد ا… از نظر تجهیزات پزشکی و متخصص و کادر درمانی در وضعیت خوبی قرار داریم و ان شاء ا… با پیگیری مسئولین حوزه درمان شاهد ارتقاء وضعیت موجود نیز باشیم.

اضافه می گردد انتقال مصدومین به بیمارستان توسط امداد و نجات هلال احمر میبد (۵ نفر )، اورژانس ۱۱۵ میبد (۱۰ نفر) ، هلال احمر اردکان (۱ نفر) و اورژانس اردکان (۳ نفر ) انجام شد.