توهین بی‌شرمانه روزنامه حامی خاندان رفسنجانی به شهدای غواص

روزنامه «آرمان امروز» در شماره ۲۷۸۰ روز چهارشنبه ۲۷ خردادماه ۹۴، در ستون “کارتون” خود که همه روزه در صفحه آخر این روزنامه منتشر می شود، طرحی گستاخانه و توهین آمیز نسبت به شهدای بزرگوار و مظلوم غواص کشورمان را چاپ کرد.

یکی از روزنامه های زنجیره ای وابسته به اصلاح طلبان تندرو که به روابط عمومی و حامی بی چون و چرای خاندان هاشمی رفسنجانی شهرت دارد در یک اقدام گستاخانه و بی‌سابقه با انتشار کاریکاتوری به ساحت مقدس شهدای غواص توهین کرد.

به گزارش “میبدما”، روزنامه «آرمان امروز» در شماره ۲۷۸۰ روز چهارشنبه ۲۷ خردادماه ۹۴، در ستون “کارتون” خود که همه روزه در صفحه آخر این روزنامه منتشر می شود، طرحی گستاخانه و توهین آمیز نسبت به شهدای بزرگوار و مظلوم غواص کشورمان را چاپ کرد.

در طرح بی‌شرمانه این روزنامه، شهدای غواص به صورت کاملا عریان نمایش داده شده اند که با دو دوست بسته‌شان جلوی عورت خود را گرفته اند و با بال‌هایی شبیه به بال کرکسی در حال پرواز هستند.

به نظر می رسد حضور به موقع شهدای گرانقدر و غواص و تشییع تاریخی آنان توسط امت بیدار و بابصیرت کشورمان که با شعارها و دستنوشته های صریح، نسبت به مسایل روز کشور به ویژه موضوع مذاکرات پرحرف و حدیث هسته ای همراه شده بود، موجب عصبانیت طیف تندرو خاصی شده است.

“میبدما” به دلیل بی شرمانه بودن این تصویر از انتشار آن معذور است اما این کاریکاتور گستاخانه هنوز در آرشیو سایت آرمان امروز موجود است.