انتخابات نظام پرستاری در میبد و اردکان برگزار نخواهد شد!

عدم برگزاری انتخابات نظام پرستاری در میبد بسیار عجیب می‌نمایاند؛ چرا که تعداد پرستاران حاضر در این شهرستان علی القاعده بسیار بیشتر از شهرستانهایی چون ابرکوه و خاتم و تفت است

جلسه هماهنگی هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری شهرستان یزد برگزار شد.

بنابر اعلام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، جلسه هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات هیات رئیسه نظام پرستاری شهرستان یزد روز گذشته به منظوری هماهنگی در برگزاری این انتخابات، تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگانی از هیئت های اجرایی شهرستان های یزد، مهریز، تفت، خاتم، هرات و ابرکوه همراه بود، دکتر محمدحسین زارع رییس ستاد اجرایی انتخابات توضیحاتی درخصوص دستورالعمل ها، آیین نامه های اجرایی، نحوه قرائت رای و روند اجرای این انتخابات ارائه کرد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری عنوان نمود: این انتخابات همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۹ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

دکتر زارع بیان داشت: پرستاران عضو سازمان نظام پرستاری می توانند با به همراه داشتن کارت عضویت از ساعت ۸ الی ۱۸ به صندوق ثابت اخذ رای واقع در ساختمان شماره ۲ دانشگاه و یا صندوق های سیار واقع در بیمارستان شهرستان های مهریز، تفت، خاتم، هرات و ابرکوه از ساعت ۱۱ الی ۱۵ مراجعه نموده و به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

مدیر درمان دانشگاه با اشاره به انتخابات نظام پرستاری شهرستان های اردکان و میبد عنوان نمود: در شهرستان های اردکان و میبد بعلت عدم حد نصاب کاندیداتوری نامزدها، انتخابات میان دوره ای برگزار خواهد شد.

میبدما: عدم برگزاری انتخابات نظام پرستاری در میبد بسیار عجیب می‌نمایاند؛ چرا که تعداد پرستاران حاضر در این شهرستان علی القاعده بسیار بیشتر از شهرستانهایی چون ابرکوه و خاتم و تفت است و علاوه بر آن دانشکده پرستاری مستقلی هم در این شهرستان استقرار یافته است.