آیا رئیس ستاد موسوی در اردکان رئیس اوقاف خواهد شد؟/ جشن رئیس ستاد آشوب یزد، برای دولت اعتدال!!

دومین سالگرد پیروزی روحانی در انتخابات، دلیلی شده است برای برپایی جشنی با عنوان “حضور” در یزد، یکی از اعضای ستاد انتخاباتی غیر رسمی موسوی که اغتشاشات بعد از انتخابات ۸۸ در یزد را مدیریت می کرد، مسئولیت برپایی آن را بر عهده گرفته است .

به گزارش اردکان گویا ؛ شنیده ها حاکی از آن است که رئیس ستاد میرحسین موسوی در شهرستان اردکان در سال ۸۸ که در فتنه و اغتشاشات اردکان نیز بعد از انتخابات فعال بوده است قرار است به صندلی ریاست اداره اوقاف اردکان تکیه بزند.

در ادامه این شنیده ها حاکی از آن است مسئولین استان و کارمندان این اداره در شهرستان نیز با این انتصاب رضایت ندارند ولی متاسفانه یکی از مسئولین ارشد شهرستان بر این انتصاب مصر می باشد.

**************

به گزارش طلوع یزد، نقش داشتن برخی مسئولان در فتنه ۸۸ یا میدان دادن به عناصر فتنه گر یکی از حاشیه هایی است که از ابتدای دولت یازدهم در کنار آن وجود داشت و موجب عدم رای اعتماد مجلس به برخی وزرا و استیضاح یکی از آنها شد. اگر چه دولت شخص رئیس دولت و وزرایی پیشنهادی او بارها از این موضوع برائت جستند ولی حضور این افراد در کنار دولت هنوز هم کم وبیش دیده می‌شود.

اخیرا نیز که دومین سالگرد پیروزی روحانی در انتخابات، دلیلی شده است برای برپایی جشنی با عنوان “حضور” در یزد، یکی از اعضای ستاد انتخاباتی غیر رسمی موسوی که اغتشاشات بعد از انتخابات ۸۸ در یزد را مدیریت می کرد، مسئولیت برپایی آن را بر عهده گرفته است .

تقوایی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری یزد در سال ۸۸، در گفتگو با دو هفته نامه امید وآگاهی(مشروح مصاحبه را از اینجا و اینجا بخوانید) در مورد نقش این فرد و ستاد تحت مدیریت او در فتنه۸۸ یزد گفته بود:

بعد از اینکه چند نفر معرفی شدند و استنکاف کردند، آقای سید عباس پاکنژاد به عنوان مسئول رسمی ستاد آقای موسوی معرفی شد، اما در کنارش یک ستاد دیگری هم توسط اصلاح طلبان شکل گرفت که یکی افراد محوری در این ستاد فرعی کسی بود که زمانی مسئولیت بالای اجرائی در یزد داشت و ظاهرا دربسیاری از حرکت‌های اعتراضی و تجمعات بعد از انتخابات نقش اصلی به عهده او بود که البته به دلیل اختلافاتی که از لحاظ فکر و نگرش و اغراض بین این افراد و دیگر حامیان موسوی وجود داشت، خیلی با آقای پاکنژاد آب‌شان در یک جوی نمی‌رفت.

یکی از مسئولین ستاد آقای موسوی گفت: من دیگر حریف نیستم، اینها هرکاری خودشان بخواهند دارند می‌کنند و نمی‌دانم چرا؟ و چه اتفاقاتی قرار است بیفتد!روز بعد از انتخابات هم زمزمه‌هایی شده بود که قرار است اتفاقاتی بیفتد. برای همین با مسئولین ستادها هماهنگ کردیم که از یزد بیرون نروید تا اگر برنامه‌ای بود، بتوانیم با هم هماهنگ باشیم. مسئول ستاد آقای موسوی آمد و گفت: هرجا بخواهید می‌نویسم انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شد و هیچ مشکلی هم نداشتیم، ولی من دارم می‌روم، چون می‌دانم که حریف اینها نیستم!

تمرکز اعتراضات در یزد هم در محدوده دانشگاه بود و از چند جا مدیریت می‌شد. یک بخش توسط همان ستادی که گفتم در کنار ستاد اصلی آقای موسوی تشکیل شده بود انجام می‌شد که بعضی از آن آقایان الآن در یزد مسئولیت هم دارند.

تقوایی در مورد برخورد مرحوم صدوقی با این فرد نیز گفته بود:

در یکی از این جلسات، ایشان تماسی می‌گیرند با صحنه‌گردان اصلی تجمعات و به شدت برخورد می‌کنند. بعد از این برخورد مرحوم آقای صدوقی، آنها مجبور شدند تجمعات را از مسجدحظیره به میدان امیرچخماق بکشانند.

جای تاسف است که دولتی که با نام اعتدال روی کار آمده است ، با میدان دادن به عناصر افراطی موجب بد بینی مردم به خود شود. آیا این مورد در کنار مواردی همچون توهین های مکرر به منتقدان و بی توجهی به نظرات آنان علیرغم توصیه رهبری و شعارهای خود دولت، ناکامی در حل مشکلات اقتصادی با وجود وعده حل ۱۰۰ روزه مشکلات کشور و اقدامات ضد فرهنگی مکرری که در این دوره انجام می شود باعث نخواهد شد مردم به صداقت دولت در شعار اعتدال و کارآمدی آن با دید تردید نگاه کنند؟؟