متاسفانه دولت ایران به موسیقی و نوایی که از غرب می آید دل خوش کرده

نشست تخصصی اصحاب رسانه استان یزد با ژئورنالیست و فعال سیاسی مشهور فرانسوی “ژیل مونیه” به همت بسیج رسانه استان در سالن اجتماعات امام علی(ع) یزد برگزار شد.

نشست تخصصی اصحاب رسانه استان با ژئورنالیست و فعال سیاسی مشهور فرانسوی “ژیل مونیه” به همت بسیج رسانه استان در سالن اجتماعات امام علی(ع) یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برج نیــــوز، در ابتدای این مراسم “راسخی نژاد” مسئول بسیج رسانه استان یزد ضمن معرفی آقای ژیل مونیه عنوان کرد: ایشان جنایتهای کشورهای غربی را از نزدیک دیده است و شنیدن آنچه که از نظر غرب حقوق بشر نامیده میشود و مدام خود آنها ناقض این حقوق هستند از زبان ایشان شنیدنی است.

سپس ژیل مونیه با تشریح مواضع خود نسبت به غرب و آمریکا، عمق تنفر خود را از ابرقدرت و سلطه گران ظالم را هویدا نمود.

وی گفت: بنده عضو انجمنی در فرانسه بودم و در آن انجمن شخصیتهای سیاسی و وزرای کشور فرانسه حضور داشتند و رئیس این انجمن شخص ژنرال دوگل بود.

timthumb

وی افزود:‌ فعالیت صلح جویانه من زمانی آغاز شد که ژنرال دوگل در یکی از جلسات گفت این فلسطنیانی که الان به بهانه تروریست بودن به آنها حمله می شود در آینده ای نزدیک به آنها مبارز خواهند گفت.

مونیه خاطرنشان ساخت: در قالب آن انجمن بود که بین سالهای ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۳ یعنی سال حمله آمریکا به عراق ۱۵۰ بار به عراق سفر کردم.

وی با بیان اینکه داعش دست ساختته خود آمریکاست و از تفکرات القاعده نشات می گیرد عنوان کرد: آنها با آموزش دادن نیروهای تحت امر خود، مسیر را برای رسیدن به اهداف پلید خویش آماده میسازند و در این راه از هیچ توطئه و ظلمی فروگزار نمیکنند و ایجاد گروههای تکفیری اطراف ایران فقط و فقط تضعیف دولت ایران و خشن جلوه دادن اسلام و بخصوص شیعیان می باشد.

این ازاداندیش فرانسوی با بیان اینکه شخصیت امام خمینی(ره) شجاعانه، صلح طلب، مردمدار و انقلابی بود اظهار داشت: به عنوان یک فرانسوی مغرور و خوشحالم که کشورم میزبان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر در نوفلوشاتلو بود و این یکی از افتخارات ما به حساب می آید.

وی در پایان گفت: انرژی هسته ای حق مسلم کشور ایران می باشد و خوشحالم که رهبر ایران حضرت آیت الله خامنه ای، راه و مکتب امام خمینی(ره) را ادامه می دهد ولی متاسفانه دولت ایران به آن موسیقی و نوایی که از غرب می آید دل خوش کرده است بنابراین بحث تحریمها در ایران جزئی است و اگر هم برداشته شود به چشم نمی آید و باید بدانید آنها به دنبال سرنگونی ایران هستند و در این راه از تمام ابزار و افراد خود استفاده می کنند.