دکتر عباس کلانتری به عنوان رئیس دانشگاه آیت‌الله حائری میبد منصوب شد

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی دکتر عباس کلانتری را به ریاست دانشگاه آیت الله العظمی حائری میبد منصوب کرد.

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی دکتر عباس کلانتری را به ریاست دانشگاه آیت الله العظمی حائری میبد منصوب کرد.

IMG_0505

به گزارش “میبدما”،  پیش از این دکتر کلانتری به عنوان سرپرست دانشگاه مشغول فعالیت بود که پس از تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم حکم ریاست وی را صادر کرد.

دکتر کلانتری حدود شش سال است که سرپرستی دانشگاه میبد را برعهده دارد و طی این مدت، دانشکده الهیات میبد ابتدا به موسسه آموزش عالی و سپس به دانشگاه جامع ارتقاء یافت و سه مقطع دکتری در آن برگزار می‌شود.

عباس کلانتری خلیل آباد متولد سال ۴۷ و دارای مدرک تحصیلی دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه فردوسی مشهد و دانشیار دانشگاه میبد می باشد.

وی در روستای خلیل آباد از توابع عقدا متولد شد و دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در منطقه عقدا به پایان رساند و هر سه مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری را در دانشگاه فردوسی مشهد گذراند و از سال ۱۳۷۸ به عضویت هیئت علمی دانشگاه یزد، دانشکده الهیات میبد در آمد و از آن زمان تاکنون مسوولیتهای مختلفی را در دانشکده الهیات و دانشگاه یزد بر عهده داشته است.