گفتگویی صمیمانه با داماد ۹۲ ساله میبدی و همسر جدید وی +تصاویر

بعد از درج خبر “جشن ازدواج مسن ترین عروس و داماد میبد در محمودآباد” و استقبال مخاطبان و سایت های مختلف کشوری، خبرنگار سایت خبری-تحلیلی “محمودآبادما” مصاحبه ای با این زوج میبدی ترتیب داده است که در ادامه می خوانیم:

بعد از درج خبر “جشن ازدواج مسن ترین عروس و داماد میبد در محمودآباد” و استقبال مخاطبان و سایت های مختلف کشوری، باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه استانی و شبکه یک، خبرنگار سایت خبری – تحلیلی “محمودآبادما” مصاحبه ای با این زوج میبدی ترتیب داده است که در ادامه می خوانیم:

اینجانب ابوالقاسم زارعی فرزند علی اکبر در سن ۹۲ سالگی سومین ازدواج موفق خود را در تاریخ ۱۲/۳/۹۴ انجام دادم. اولین ازدواجم را در سن ۱۵ سالگی بود که اکنون پنج فرزند و بیست نوه و ده نتیجه از ان خانم دارم. با همسر دومم، ۱۵ سال پیش ازدواج کردم که از او فرزندی ندارم.

پس از چند سالی، تنهایی مرا اذیت می کرد به بچه هایم مدام می گفتم که من تنها هستم تا اینکه نوه ام حمید زنی را برایم پیدا و ازدواج کردم و خیلی خوشحالم که من را از تنهایی نجات داد و بیشتر از همه از این خوشحالم که همه فرزندان و عروس هایم از این ازدواج راضی و خوشحال هستند. مهسا اخرین نتیجه من است و کوچترین که حدود چهار سالش است.

خرجی خود را از دامداری و کشاورزی به دست می اورم و خدا را شکر در این سن بسیار قبراق و سرحالم. صداق همسرم را دودنگ منزل مسکونی کرده ام.

داماد اشعاری از سر ذوق برای ما خواند:

سر کوچه نشینی می کنم من با دلبر خوشه چینی می کنم من
اگر دلبر ۶۷ ساله باشد سر و جونم را فدایش می کنم من

……………………………………………………………………………………………

من فاطمه محبی هستم. در کودکی در اصفهان بودم ولی اکنون حدود ۵۰ سال است در میبد زندگی میکنم به مدت ۱۵ سال است که شوهر اولم فوت کرده است الان در سن ۶۷ سالگی با ابوالقاسم ازدواج کردم و از این ازدواج خیلی خوشحالم و تنها هدفم این بود که اول خودم از تنهایی بیرون بیایم و بعد یک نفر دیگر را از تنهایی در بیاورم .

من دارای یک فرزند پسر و یک فرزند دخترم که هر دو چند سالی است که ازدواج کرده اند و بازنشسته تامین اجتماعی ام .

این یار کیه که می کنه ابیاری این یار منه که میکنه گل کاری
مخمل بخرید سایه کنید صحرا را افتاب نخوره شاخه گل رعنا را

نصیحت من به جوانان این است که هرچه زودتر ازدواج کنند و نگران مال دنیا و چیزهای دیگر نباشتند که خدا بزرگ است.

watermarked-DSCF9085-500x375 watermarked-DSCF9097-500x375 watermarked-DSCF9083-500x375