مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید تبلیغات اسلامی میبد برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی آقایی ۱۸ آبان ۹۲ به این سمت منصوب شده بود و پس از سپری شدن حدود ۱٫۵ سال از تصدی وی بر اداره تبلیغات اسلامی میبد، عصر دیروز از این سمت تودیع شد.

عصر روز گذشته، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی میبد در محل سالن جلسات فرمانداری میبد برگزار شد.

به گزارش “میبدما”، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی آقایی ۱۸ آبان ۹۲ به این سمت منصوب شده بود و پس از سپری شدن حدود ۱٫۵ سال از تصدی وی بر اداره تبلیغات اسلامی میبد، عصر دیروز از این سمت تودیع شد.

در مراسم تودیع و معارفه دیروز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا ابراهیمی که قبلا نیز عهده دار این مسئولیت بوده به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی میبد معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، فرماندار میبد، فرمانده سپاه ناحیه میبد و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد، حسین فلاح ضمن تقدیر ازخدمات حجت الاسلام آقایی، به چند مشخصه ایشان اشاره کرد و گفت : خدمات فرهنگی و مشاوره ، پیگیری امور هیأت های مذهبی که درزمان حضور وی صورت گرفته قابل تحسین است به طوریکه طی این دوره کمتر شاهد مسائل حاشیه ای بودیم.

فرماندار میبد با بیان اینکه حجت الاسلام آقایی مسائل روز مردم را بخوبی درک می کرد از وی خواست تجربه های خود را در اختیار سایر همکارانش قرار دهند.

گفتنی است جابجایی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میبد که گفته می‌شود به خاطر ایراد دیوان محاسبات کشور به وضعیت استخدامی وی بوده است، اعتراضات زیادی را برانگیخت به گونه ای که جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان با امضای بیانیه‌ای، شدیدا به این موضوع معترض شدند.

شایان ذکر است به گفته سرپرست سابق اداره تبلیغات اسلامی میبد، طی بیست سال گذشته در اداره تبلیغات اسلامی میبد حدود ۱۲ مدیر جابجا شده است.

مطالب مرتبط: