امروز در شرایطی هستیم که باید روحیه بسیجی را حفظ کنیم

در این مراسم همچنین فلاح یکی از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر به ایراد سخن پرداخت و در خصوص این عملیات خاطرات خود را بیان داشت. در پایان این مراسم از سرهنگ امیر فلاح ، سرهنگ بنی فاطمی و دو تن از جانبازان فرمانداری تجلیل به عمل آمد .

مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فلاح فرماندار میبد ،حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه موقت و جمعی از مسئولین شهرستان میبد ، درسالن آمفی تأتر فرمانداری برگزار شد.

فلاح فرماندار در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بخصوص شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس افزود : این عزیزان با رشادت های مثال زدنی خود حماسه هایی خلق کردند که هنوز حلاوت و شیرینی آن در ذهن مردم ایران باقی مانده است.

فلاح فرماندار با بیان اینکه رزمندگان ما با روحیه آزاد مردی که به تأسی از امام حسین در وجود شان بود توانستند حماسه ها خلق کنند، ابراز داشت : امروز در شرایطی هستیم که وظیفه ما این است تا بتوانیم روحیه بسیجی را حفظ کنیم به این معنا که کارها ومشکلات مردم را حل کنیم حتی اگر نمیتوانیم ، با برخورد خوب و ملایم با آنها و در راه آرمان های نظام گام برداریم.

در این مراسم همچنین فلاح یکی از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر به ایراد سخن پرداخت و در خصوص این عملیات خاطرات خود را بیان داشت .

در پایان این مراسم از سرهنگ امیر فلاح ، سرهنگ بنی فاطمی و دو تن از جانبازان فرمانداری تجلیل به عمل آمد .

نمایشگاه عکس از عملیات آزاد سازی خرمشهر پخش کلیپ دوران دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه های مراسم بود .