اردکان، میبد و بهاباد بیشترین تعداد شرکت کننده در نمازجمعه را دارند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد از عضویت و فعالیت افتخاری افزون بر دو هزار نفر در ستادهای نماز جمعه یزد و مناطق تابعه خبر داد. حجت الاسلام رضا شریفی افزود: هم اکنون در ۲۵ محل در سطح استان یزد نمازهای عبادی سیاسی جمعه با حضور آحاد مردم برگزار می شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد از عضویت و فعالیت افتخاری افزون بر دو هزار نفر در ستادهای نماز جمعه یزد و مناطق تابعه خبر داد .

حجت الاسلام رضا شریفی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون در ۲۵ محل در سطح استان یزد نمازهای عبادی سیاسی جمعه با حضور آحاد مردم برگزار می شود .

وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی دقیق بعمل آمده و بر حسب میزان جمعیت هم اکنون شهرستان های اردکان ، میبد و بهاباد بیشترین تعداد شرکت کننده در نمازجمعه را دارند .

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد ادامه داد: تمام کسانی که در ستادهای نمازجمعه فعالیت دارند بصورت صد در صد افتخاری در طول کار همکاری دارند .

این مسوول نمازهای جمعه را از برکات مهم انقلاب اسلامی ذکر کرد و خواستار همکاری مردم و مشارکت گسترده آنها در این آیین وحدت آفرین و پرصلابت شد .

شریفی از تمامی کسانی که در این زمینه همکاری می کنند قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد تا نمازهای جمعه هرچه باشکوهتر اقامه شود .