انتصاب روحانی نام‌آشنای میبدی به عنوان مدیرمرکزخدمات‌حوزه‌های‌علمیه‌استان یزد

مراسم تودیع حجت موحدی نیا مدیر سابق مرکز خدمات استان یزد و معارفه شیخ روح الله گل محمدی مدیر جدید این مرکز با حضور ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون و مسئولین نهادهای فرهنگی استان و نمایندگان امام جمعه و استاندار یزد برگزار شد.

روحانی نام آشنای میبدی به عنوان مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان یزد منصوب شد.

به گزارش “میبدما”، مراسم تودیع حجت الاسلام و المسلمین موحدی نیا مدیر سابق مرکز خدمات استان یزد و معارفه حجت الاسلام و المسلمین روح الله گل محمدی مدیر جدید این مرکز با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون و مسئولین نهادهای فرهنگی استان و نمایندگان امام جمعه و استاندار یزد برگزار شد.

IMG_1779

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم با اشاره به تأثیرگذاری عملکرد مطلوب روحانیت شیعه بر قشرهای مختلف مردم بیان کرد: ۹۰درصد روحانیون و طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه کشور ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و به امر تبلیغ، تحقیق، تدریس و یا تحصیل علوم دینی مشغولند.

وی افزود: تنها ۱۰ درصد روحانیون در ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی مشغول به کار اجرایی هستند و باقی روحانیون به تبلیغ مشغولند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موحدی نیا ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، گزارشی از عملکرد ۲۰ ساله خود ارائه کرد و سپس حجت الاسلام و المسلمین گل محمدی ضمن تشکر از اعتماد رئیس مرکز خدمات ، جایگاه مرکز خدمات را ویژه توصیف کرد.