درخواست فرماندار از مسئولین میبد برای پرهیز از مسائل حاشیه‌ای +عکس

جلسه معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان میبد با حضور فلاح فرماندار، دکتر لطفی معاون امور بهداشتی دانشگاه ،دکتر وفایی نسب معاون درمان ،دکتر مصدق معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، جلسه معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان میبد با حضور فلاح فرماندار، دکتر لطفی معاون امور بهداشتی دانشگاه ،دکتر وفایی نسب معاون درمان ،دکتر مصدق معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار میبد، ضمن تشکر از خدمات دکتر نبی با بیان اینکه مقوله سلامت مقوله مهمی است و غافل شدن از آن باعث بروز مشکلات بزرگی خواهد شد افزود : ما در شهرستان با توجه به حضورخیرین در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان شاخص هستیم.

وی ضمن بیان این که، شهرستان میبد در بخش سخت افزار و تجهیزات بهداشتی و درمانی توانسته است خدمات خوبی ارائه نماید خواستار همکاری و تعامل همه مسئولین در جهت ارتقای بخش نرم افزاری بهداشت شهرستان شد.

فرماندار میبد درادامه با تاکید بر این اصل مهم که وظیفه همه ما خدمت رسانی به مردم است از همه مسئولین خواست با پرهیز از مسائل حاشیه ای با تکیه بر تعامل و تلاش همه جانبه در مسیر به حداقل رساندن مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گام بردارند.

در این جلسه دکتر لطفی معاون امور بهداشتی دانشگاه یزد گفت : میبد با توجه به مؤلفه های تعریف شده و حضور خیرین در حوزه بهداشت در سطح استان ممتاز میباشد و با توجه به سرمایه اجتماعی که یکی از فاکتورهای سلامت است توانسته نمره بالایی به خود اختصاص دهد.

دکتر سهیلی رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان نیز ضمن تشکر از خدمات دکتر نبی با بیان اینکه با توجه به شعار سال امیدواریم ما نیز بتوانیم با همدلی و تعامل با مسئولین شهرستان خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم افزودند میبد باتوجه به ویژگی های خاص میتواند به سطح مطلوبی تری نیز برسد.

در پایان مراسم از زحمات دکتر نبی تقدیر و دکتر جواد سهیلی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد معرفی شد.

لازم به ذکر است دکتر جواد سهیلی مدت زمان زیادی به‌عنوان رئیس بیمارستان و شبکه بهداشت در شهرستان طبس مشغول به خدمت بوده است.

IMG_3245.JPG IMG_3257-2.JPG IMG_3281.JPG IMG_3283.JPG IMG_3317.JPG