نامه جمعی از اهالی شهرک شهداء میبد به هدایی پیرامون توضیحات اخیر وی

پس از درج خبری در شبکه میبدما درباره توضیحات شهردار میبد پیرامون خیابان بارجین، جمعی از اهالی و نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) شهرک شهدا با ارسال نامه‌ای به میبدما، پیشنهادی را در این زمینه به آقای هدایی ارائه کرده‌اند که مشروح آن از این قرار است:

پس از درج خبری در شبکه میبدما درباره توضیحات شهردار میبد پیرامون خیابان بارجین، جمعی از اهالی و نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) شهرک شهدا با ارسال نامه‌ای به میبدما، پیشنهادی را در این زمینه به آقای هدایی ارائه کرده‌اند که مشروح آن از این قرار است:

جناب مهندس هدایی شهردار محترم میبد

با سلام

بحمدالله شاهدیم کارهای عمرانی مفیدی در سطح شهر انجام شده و آنچه که بر اهمیت این کارها می‌افزاید توجه بیش از پیش به پروژه‌های ساختاری و زیربنایی – و نه سطحی- می‌باشد که موجب دلگرمی شهروندان میبدی شده است.

هر چند نکات فراوانی در مورد امور عمرانی شهرک شهدا مطرح است ولی یکی از موارد مهمی که بارها و بارها توسط مردم درخواست شده و مدت زیادی است که اظهار داشته‌اید در دست پیگیری است مسأله عدم وجود مسیر خروجی مناسب اهالی شهرک شهدا به سمت بارجین و شهیدیه و از این دو منطقه به شهرک شهدا، رکن‌آباد و … می‌باشد.

شهردار محترم!

با توجه به جمعیت بالای شهرک شهدا و توسعه روزافزون آن و با عنایت به این مسئله که اکثر ساکنین این شهرک از اهالی فیروزآباد، بارجین و شهیدیه می‌باشند، متاسفانه مسیر خروجی مناسبی برای تردد به شهیدیه و بارجین در نظر گرفته نشده است.

همانطور که در تصویر گرفته شده مشاهده خواهید نمود در مسیر فعلی کسانی که خواسته باشند به سمت بارجین یا شهیدیه بروند باید مسیر باریک، پر پیچ و خم، پر ترافیک و ناهمواری را طی کنند که هر لحظه باید انتظار سانحه ای را در آن داشت.

8j5nqtdqt99q80fifz92

همانطور که در این عکس آمده، اگر مسیر بلوار حضرت علی اکبر(ع) ادامه پیدا کرده و به فلکه‌های دوقلوی بارجین برسد علاوه بر اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه های اهالی شهرک شهدا و رکن آباد حل خواهد شد، مسیر مواصلاتی جدیدی بین مناطق رکن‌آباد، شهرک شهدا، بارجین و شهیدیه ایجاد خواهد شد و یقینا با این عمل مناطق شرقی میبد از حالت حاشیه‌نشینی و بن بست خارج می‌ گردد.

جالب آنکه بیش از نیمی از مسیر مذکور در حال حاضر به عنوان خیابان افتاده است و باقی مانده آن نیز باغات و زمین های افتاده است که عملاً هزینه چندانی (در برابر عظمت پروژه) به شهرداری تحمیل نخواهد کرد.

اتفاقا اهالی شهرک شهدا نیز همگی بر این باورند که احداث خیابانی که جدیداً بدان اشاره کردید (از پل زیرگذر تا اداره منابع طبیعی) هیچ دردی از مشکلات رفت و آمد ساکنین شهرک شهدا و مناطق بارجین و شهیدیه و … کم نمی‌کند و هزینه نابجایی است و بهتر است همین هزینه را خرج ادامه بلوار علی اکبر(ع) تا فلکه های دوقلوی بارجین کنید.

امید است با اجرا نمودن این طرح‌ مهم به یکی از مهم ترین مشکلات اهالی شهرک شهدا خاتمه داده و موجبات رضایت اهالی محترم را فراهم نمایید.