وقتی وزارت بهداشت برای یک کارمند میبدی تقدیرنامه می‌فرستد و سرپرست مرکز بهداشت میبد او را برکنار می‌کند! +سند

در آخرین مورد از این گونه جابجایی‌ها دکتر سعید کلانتری -سرپرست مرکز بهداشت میبد- چند روز قبل، کارشناس موفق پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت میبد را از این سمت برکنار کرد.

روند جابجایی‌های بدون ضابطه همچنان در سطح شبکه و مرکز بهداشت میبد ادامه دارد.

به گزارش “میبدما”، در آخرین مورد از این گونه جابجایی‌ها دکتر سعید کلانتری -سرپرست مرکز بهداشت میبد- چند روز قبل، کارشناس موفق پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت میبد را از این سمت برکنار کرد.

IMG_0856کلانتری، سرپرست مرکز بهداشت میبد

این اقدام دکتر کلانتری در حالی است که کارشناس مزبور همین چند ماه قبل به خاطر عملکرد موفقیت آمیزش مستقیما از سوی وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت.

ماجرا از این قرار است که در ۲۲ دی ماه سال گذشته، دکتر محمد مهدی گویا -رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت- که در زمره مدیران بسیار پرسابقه و شناخته شده وزارت بهداشت نیز محسوب می‌شود با امضاء تقدیرنامه‌ای مستقیما از کارشناس پیشگیری‌ و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت میبد تجلیل نمود.

SKMBT_C45215042710200

تقدیر مستقیم وزارت بهداشت از کارشناسان مرکز بهداشت یک شهرستان اقدام کم‌سابقه‌ای محسوب می‌شود و این نشان می‌دهد که کارشناس مذکور در سمت خود لیاقت و شایستگی زیادی را نشان داده که مورد تقدیر وزارتخانه یادشده قرار گرفته است. ضمن آنکه این کارشناس در سال ۹۲ هم از سوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد مورد تجلیل قرار گرفته بود.

حال سوالی که از آقای دکتر کلانتری مطرح می‌شود آن است که چرا چنین کارمندی باید از سمت خود برکنار و از کارشناس ستاد به کارشناس مرکز، تنزل پست داده شود؟

نکته تاسف‌بار دیگر در این باره آنکه پس از تعطیلات نوروز امسال در اقدامی ناشایست، اتوماسیون این کارشناس به دستور آقای سرپرست، بسته شده بوده و وی اجازه هیچ اقدام اداری از این طریق نداشته و عاقبت در تاریخ ۲۹ فروردین امسال وی رسما از سمت خود برکنار و به مراکز شماره یک و سه منتقل شده است.

مطالب مرتبط: