پول‌های کثیف یا ادعاهای کثیف؟

حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی

  • حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی

امروز وزیر کشور برای اثبات ادعای خود مبنی بر ورود پول های کثیف در انتخابات بویژه انتخابات مجلس به صحن علنی آمد. رحمانی فضلی در ابتدا گفت که برای اینکه دشمن سو استفاده نکند درخواست داشتم تا جلسه غیرعلنی باشد که هیات رییسه نپذیرفت. نمایندگان با فریاد گفتند چرا غیر علنی، همه چیز را علنی به مردم بگویید.

وزیر هم از همان ابتدا شروع به کلی گویی کرد که نمایندگان اعتراض کردند، من هم روی برگه ای نوشتم : جناب آقای ابوترابی! لطفا به آقای وزیر بفرمایید در باره ادعای پول های کثیف در انتخابات کلی گویی نکند. دشمن به اندازه کافی از سخنان کلی ایشان سواستفاده کرده است و برگه را تحویل رییس جلسه دادم.

رحمانی فضلی هیچ چیز برای گفتن نداشت و در آخر از رسانه هایی که سخنان وی را تحریف کرده بودند و این ادعای کثیف را مطرح کرده بودند، گلایه کرد و گفت: “از صحبت های من استفاده سیاسی و در آن تحریف و انحراف ایجاد و مساله ملی را به بازی های جناحی کشاندند. اگر از صحبت های من بدلیل انعکاس بد نشریات و روزنامه ها سوءاستفاده شده عذرخواهی می کنم.”

البته پول های کثیف در انتخابات وجود دارد وقتی مسوول دفتر مهدی هاشمی در دادگاه از هزینه چند میلیاردی ستاد بهینه سازی مصرف سوخت توسط مهدی برای انتخابات ریاست جمهوری پدرش در سال هشتاد و چهار خبر می دهد.

اما این ادعا پوست موزی بود که عده ای زیر پای رحمانی فضلی گذاشتند. او شجاعت داشت تا عذرخواهی کند و بار این توهین و اتهام را به آن دنیا نبرد. امیدوارم همه ما اولا بدون سند به کسی اتهام نزنیم و اگر اشتباه کردیم، جسارت اصلاح و عذرخواهی داشته باشیم.

امیدوارم دوستانی که در این صفحه هم به استناد ادعای وزیر کشور آقای روحانی به بنده و دیگران اتهام زدند، جسارت آقای رحمانی فضلی را داشته باشند.

پی نوشت: قبلا در همین صفحه نوشته ام که من نه تنها از رحیمی بلکه از هیچ کس دیگری کمک مالی انتخاباتی نگرفته ام و حتی آقای رحیمی به دلیل مصاحبه اعتراضی من درباره کمک مالی اش به برخی کاندیداها در انتخابات مجلس هشتم از بنده شکایت کرد که بعداز رسیدگی تبریه شدم. پس لطفا برخی از دوستان مخالف بنده، خودشان را با نوشتن این ادعاهای کذب خسته نکنند.