فرماندار میبد را به عنوان یک برادر بسیجی قبول دارم/ گردان‌های کوثر و الزهراء سپاه برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پیاده‌روی هفتگی درمعابر میبد خواهند داشت

سرهنگ فلاح در پایان تشکر ویژه از دست‌اندرکاران برنامه «بهار فاطمی» که نوروز امسال در سطح شهرستان میبد و با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد و به طور ویژه از امام جمعه میبد، فرمانده سپاه الغدیر استان، آقایان سید مصطفی آقایی(مسول فرهنگی سپاه میبد)، سید حسین آتشی

فرمانده سپاه ناحیه میبد در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون هجمه اخیر افراطیون اصلاح طلب یزدی به فرماندار میبد گفت: من از فرماندار میبد به خاطر این پیام و نیز همه کمک‌هایشان تشکر می‌کنم و ایشان را به عنوان یک برادر بسیجی قبول دارم.

به گزارش “میبدما”، سرهنگ امیر فلاح درباره ورود سپاه میبد در عرصه برخورد با مفاسد اجتماعی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، خواسته بسیاری از مردم شهر از ماست و در این راستا سپاه وظیفه مهمی را برعهده دارد.

وی گفت: با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درباره حمایت از آمرین به معروف، سازمان بسیج مستضعفین طرحی را به تصویب رسانده که مطابق با آن در سطح سپاه، قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که این طرح در ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب برسد، برنامه‌های بسیار خوبی را در این راستا می‌توان تدارک دید.

فرمانده سپاه ناحیه میبد با اشاره به طرح اختصاصی سپاه میبد در این زمینه خاطرنشان ساخت: برنامه داریم تا گردانهای کوثر و الزهرا از حوزه خواهران به صورت هفتگی یک مرتبه به صورت منسجم در سطح خیابانهای میبد پیاده روی داشته باشند و با مظاهر فساد به خصوص بدحجابی برخوردی در حد تذکر لسانی داشته باشند.

وی گفت: اگر این تذکر لسانی همگانی شود و مردم هم بیایند پای کار و ما را یاری کنند مطمئنا بسیاری از منکرات در سطح شهرستان رفع خواهد شد.

سرهنگ فلاح در پایان تشکر ویژه از دست‌اندرکاران برنامه «بهار فاطمی» که نوروز امسال در سطح شهرستان میبد و با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد و به طور ویژه از امام جمعه میبد، فرمانده سپاه الغدیر استان، آقایان سید مصطفی آقایی(مسول فرهنگی سپاه میبد)، سید حسین آتشی(رئیس شورای شهر) و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین شهرستان قدردانی نمود.