پیگیری عزل فرماندار میبد به دلیل عدم پیام تسلیت به یکی از سران فتنه!

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی موبایلی و با حضور برخی از مقامات استانداری در این شبکه‌ها، مطالبه استعفای فرماندار میبد توسط عناصر تندروی اصلاح طلب پیگیری شده است

چند روز قبل، حسین فلاح، فرماندار میبد به مناسبت درگذشت حاجیه سکینه ضیایی (همسر مرحوم آیت الله خاتمی) پیام تسلیتی صادر نمود و این ضایعه را بدون خطاب قرار دادن فرد خاصی به ارادتمندان بیت آیت‌الله خاتمی و عموم مردم استان یزد، شهرستان اردکان و بویژه خانواده‌های داغدار تسلیت گفت.

به گزارش “میبدما”، با صدور این پیام تسلیت که برخلاف پیام‌های تسلیت برخی عناصر فتنه‌گر خطاب به محمد خاتمی صادر نشده بود، توپخانه رسانه‌ای عناصر افراطی اصلاح‌طلب یزدی به کار افتاد و فرماندار میبد را به بهانه شباهت پیامش به پیام مقام معظم رهبری آماج حملات خود قرار داد.

شبکه “میبدما” فورا به این اقدام غیراخلاقی و تمامیت‌طلبانه رسانه مذکور که به تازگی از هدیه ۱۰ میلیون تومانی از جیب بیت‌المال هم مهمان شده است، واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم نمود و ضمن تقدیر از فرماندار میبد از وی خواست که در صدور پیام‌های تسلیت خود، ابتکار بیشتری به خرج دهد تا بهانه از عناصر خناس گرفته شود.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی موبایلی و با حضور برخی از مقامات استانداری در این شبکه‌ها، مطالبه استعفای فرماندار میبد توسط عناصر تندروی اصلاح طلب پیگیری شده است. مطالبه‌ای که قبلا هم در جریان لغو کنسرت مرتضی پاشایی در میبد به صورت صریح و علنی دنبال شد.

گفته می‌شود این قبیل افراطی‌گری‌ها در روزهای اخیر باعث استعفا و خداحافظی عنصر خدوم و معتدلی مانند محمدرضا بابایی از معاونت استانداری شده و گروه فشار عناصر اصلاح‌طلب قصد دارند تا با ادامه روند تصفیه مدیرانی که مانند آنها خیلی افراطی و تندرو نیستند، فرماندار میبد را نیز از این سمت خط بزنند که به نظر می‌رسد مردم و نخبگان میبدی بایستی در مقابل این روند مداخله‌جویانه هوشیارتر از گذشته باشند

مطلب مرتبط: حمله سایت محفلی اصلاح‌طلبان یزدی به فرماندار میبد به خاطر یک پیام تسلیت!