یک میبدی، سرپرستی معاونت‌برنامه‌ریزی استانداری یزد را برعهده‌گرفت +شنیده‌ها

سیدمحمد میرمحمدی پس از کناره گیری محمدرضا بابایی از سمت معاونت برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد ، محمدرضا نبی را با حفظ سمت و تا تعیین معاون جدید به سمت سرپرست حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری یزد منصوب کرد.

یک میبدی سرپرستی معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری یزد را برعهده گرفت.

به گزارش “میبدما”، سیدمحمد میرمحمدی پس از کناره گیری محمدرضا بابایی از سمت معاونت برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد ، محمدرضا نبی را با حفظ سمت و تا تعیین معاون جدید به سمت سرپرست حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری یزد منصوب کرد.

gh

“سیدمحمد میرمحمدی” در بخشی از ابلاغ سرپرستی محمدرضا نبی آورده است: باتوجه به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ تا تعیین معاون برنامه ریزی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری یزد منصوب می شوید.”

محمدرضا نبی هم اکنون مدیرکل دفتر برنامه ریزی وبودجه استانداری یزد می باشد.

گفته می‌شود علت کناره‌گیری غیرمنتظره محمدرضا بابایی -معاون پیشین استاندار یزد- به خاطر فشار جریانات تندروی سیاسی که این روزها زمینه جولان بسیاری پیدا کرده‌اند، بوده است.

همچنین شنیده شده برای تصدی معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری یزد با مهندس حسینعلی فلاح -فرماندار اسبق میبد- مذاکره شده که نامبرده تا این لحظه از پذیرش سمت مذکور امتناع نموده است.