امسال شاهد استقبال کم مسافران نوروزی و استقبال خوب همشهریان و هم استانی‌ها از میبد بودیم

وی از هماهنگی ارگانها و رضایت همشهریان و مسافران نوروزی ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدوارم با برنامه ریزی که از همین ابتدای سال انجام می گیرد بتوانیم برای نوروز ۹۵ نقاط ضعفی که امسال داشتیم را برطرف نماییم.

جلسه ای تحت عنوان ارزیابی ادارات جهت هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری برگزار گردید.

فلاح فرماندار میبد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات ادارات مختلف، نقاط ضعف و قوت را نیز بررسی نمود و افزود: قبل از شروع سال برخی ادارات برنامه ریزی خوبی داشتند و حتی دو ماه آخر سال تدارک برنامه ها و کارهای سال جدید را در دستور کار خود قرار داده بودند که از آنها تشکر می کنم.

وی از هماهنگی ارگانها و رضایت همشهریان و مسافران نوروزی ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدوارم با برنامه ریزی که از همین ابتدای سال انجام می گیرد بتوانیم برای نوروز ۹۵ نقاط ضعفی که امسال داشتیم را برطرف نماییم.

فلاح یکی از ویژگی های برنامه های امسال را همکاری بخش خصوصی و دولتی در کنارهم برشمرد و ادامه داد: حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی توانست جذابت های بیشتری داشته باشد و برنامه هایی مثل اتوبوس قدیمی، آسیاب بیده، حضور شرکت تعاونی دهیاری ها در غرفه های ورودی شهر که با همکاری شهرداری میبد انجام شده بود کار جالبی بود، در نظر گرفتن مکانی بعنوان مجتمع امام رضا(ع) که دارای امکانات عالی برای مسافران بود شایسته و در خور تحسین بود که امیدواریم برای سال آینده فضای در ورودی میبد از سمت اردکان نیز در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به استقبال کم مسافران در سال جاری بیان داشت: در برخی نقاط کشور شاهد رشد گردشگر و در برخی نقاط دیگر هم شاهد کاهش سفر مسافرین بودیم که خود دلایل متعددی دارد و در جای خود قابل بررسی و تأمل است، در عین حال امسال شاهد استقبال همشریان و هم استانی ها از میبد بودیم و این خود یک موفقیت است و به عنوان بوم‌گردی می‌توان روی آن حساب ویژه باز کرد و نشان از علاقه مندان شهری و استانی نسبت به جذابیتهای شهرستان میبد می باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات محسن فلاح نماینده شهرداری و مسئول برنامه های خدمات سفر نوروزی شهرداری از وی خواست در خصوص نصب تابلوهای تبلیغاتی در محور کمربندی غرب میبد اقدام لازم را انجام دهند تا در سال آینده در این زمینه شاهد رشد گردشگر در شهرستان میبد باشیم .

وی از برنامه همایش فرهیختگان ، راه اندازی آسیاب بیده ، جشنواره خشت اول ، بزرگداشت چهاردهمین سال ثبت میبد توسط انجمن یاوران میراث ، راه اندازی اتوبوس گردشگری یواش تور تجلیل و نمود و از ورود کالاهای چینی در بخش سفال و سرامیک ابراز تاسف کرد .

در ادامه جلسه حاضرین به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

فلاح از خدمات ارگانها بخصوص شهرداری میبد تقدیر و تشکر کرد و لوح تقدیری به ارگانهای مرتبط اهدا کرد.

article article (1)

article (2)

منبع: روابط عمومی های شهرداری و فرمانداری میبد