نکات ارزشمند آیت‌الله اعرافی خطاب به اصحاب رسانه شهرستان میبد +تصویر

آیت الله اعرافی، امام جمعه میبد در حاشیه نامه اخیر مدیرمسئول شبکه مجازی میبدما خطاب به ایشان، نکات ارزشمندی درباره فعالیت رسانه‌های میبد مطرح نمودند. متن پیام ایشان به این شرح است:

آیت الله اعرافی، امام جمعه میبد در حاشیه نامه اخیر مدیرمسئول شبکه مجازی میبدما خطاب به ایشان، نکات ارزشمندی درباره فعالیت رسانه‌های میبد مطرح نمودند.

به گزارش “میبدما”، متن پیام ایشان به این شرح است:

“بسمه تعالی

مدیرمسئول محترم میبدما (ایده الله)

با سلام و تحیات، بهار فاطمی را به شما و همکاران و همه اصحاب رسانه میبد تبریک می‌گویم و سالی آکنده از شکوفایی و سرشار از کامیابی و مالامال از سعادتمندی برای آن عزیزان و همه فعالان مخلص و تلاشگران متعهد در عرصه فرهنگ و اطلاع‌رسانی شفاف و بصیرت‌افزا و خادمان کشور و نظام و مردم و میبد، از حضرت احدیت، مسالت دارم.

همانطور که بارها گفته‌ام «رسانه در طراز اسلامی» باید بر فلسفه، اخلاق و فقه رسانه، استوار و استقرار یابد و امیدوارم همه اصحاب رسانه آن را جدی بگیرند و میبد، پیشگام الگوی نوین در خلق رسانه صادق و متعهد و مردمی و انقلابی و نشاط‌ بخش و آگاهی آفرین باشد و رسانه را از آسیب‌ها و ناراستی‌ها مبرا و پاکیزه نگه دارند.

از توفیقات شما و دوستان پایگاه شما به خاطر درخششهای آن سپاس‌گزارم و توفیقات شما و همه دوستان شما و اصحاب رسانه را تمنا دارم.

والسلام

اعرافی

۹۴/۱/۵″

Image