سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه میبد تغییر می‌کند؟

از قرار معلوم حجت‌الاسلام مجید کرمی که تا این لحظه سرپرستی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اشکذر را عهده‌دار است، جایگزین ابراهیم شفقت پور در میبد می‌شود. حجت‌الاسلام کرمی مدت‌زمانی نیز به‌عنوان مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد در مرکز استان فعالیت می‌کرد و خدمات موثری ارائه داد.

گویا همزمان با اولین روزهای بهار، زنگ تغییر مدیران ادارات میبد در سال ۹۴ به صدا درآمده است و در نخستین گام، سرپرستی اداره اوقاف و امور خیریه میبد به شخص دیگری واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، اواخر آذرماه سال ۱۳۹۰ بود که حجت‌الاسلام ابراهیم شفقت پور پس از داوود ابراهیمی مجد، به‌عنوان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد معرفی شد و حالا در اولین روزهای بهاری سال ۱۳۹۴ که با تغییر و تحولات طبیعت همراه است، امور سرپرستی این نهاد در شهرستان میبد نیز تا پایان هفته جاری به شخص دیگری محول می‌شود.

از قرار معلوم حجت‌الاسلام مجید کرمی که تا این لحظه سرپرستی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اشکذر را عهده‌دار است، جایگزین ابراهیم شفقت پور در میبد می‌شود.

حجت‌الاسلام کرمی مدت‌زمانی نیز به‌عنوان مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد در مرکز استان فعالیت می‌کرد و خدمات موثری ارائه داد.

امید است با این تغییر و اهتمام جدی مسئولین، شاهد تحولات بیشتر در زمینهٔ احیای فرهنگ وقف و رسیدگی بیشتر به موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان میبد باشیم.

گفتنی است شهرستان میبد با بیش از یک هزار و ۸۰۰ موقوفه و ۴ هزار و ۵۰۰ رقبه و با دارا بودن ۵ امامزاده و بقعه متبرکه جایگاه ویژه‌ای در بین ادارات اوقاف استان دارد.