شورا و شهرداری باید در حفظ تمامیت ارضی میبد، قاطعانه و محکم تلاش کند

حضرت آیت الله اعرافی با بیان اینکه شورا و شهرداری باید بر مبنای اولویت هایی که از سوی امام جمعه و فرماندار مطرح می شود باید حرکت های ارزنده ای را در سطح شهرستان داشته باشند گفت : از جمله این اولویت ها همان ۳۰ اولویتی است که قبلا سیاستگذاری شده

امام جمعه میبد در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهرستان با تکرار اولویت های شهرستان بر تحقق پروژهای مهم از سوی شورا و شهرداری تاکید کرد .

به گزارش میبد آدینه ، حضرت آیت الله اعرافی با بیان اینکه شورا و شهرداری باید بر مبنای اولویت هایی که از سوی امام جمعه و فرماندار مطرح می شود باید حرکت های ارزنده ای را در سطح شهرستان داشته باشند گفت : از جمله این اولویت ها همان ۳۰ اولویتی است که قبلا سیاستگذاری شده است و قدم هایی هم برداشته شده است اما زیاد قابل لمس نیست .

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد : امروز ما وارث انقلاب ، امام و شهدا هستیم و باید با نگاه بلند ، معنوی و دقیق و عمیق مسیری را در توسعه و آبادانی شهر و جامعه طی کنیم که مردم از ما راضی باشند.

وی یکی از الویت شورا و شهرداری را درآمدزایی برای اجرای پروژه های قابل توجه در شهرستان بیان کرد و افزود : شورا و شهرداری باید برای درآمدزایی طرح جامع و دقیقی را طراحی کنند.

امام جمعه میبد همچنین سامانه اداری علمی و قوی را یکی از شیوه های اداره موفق عنوان کرد و افزود : سامانه شهرداری نیازمند سامانه علمی و فناوری قوی است .

آیت الله اعرافی در ادامه تصریح کرد : شورا و شهرداری باید در حفظ تمامیت ارضی شهرستان در عرصه های مختلف قاطعانه و محکم تلاش کند و با تدبیر برای حل برخی از مسائل و مشکلات موجود این مباحث را جز اولویت های اصلی خود قرار دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بازسازی سامانه های اطلاعاتی اداری شهر ، معماری اسلامی و بومی ، توجه به مبلمان شهری ، تعیین بودجه فرهنگی سال ۹۴ بر اساس نیاز ، بازسازی مسیر دانشگاه تا پل خورشید ، توجه به مراکز علمی و آموزش و پرورش و اولویت گذاری فاضلاب شهری را بخشی از الویت های شهرستان در سال ۹۴ عنوان کرد و بر تحقق این پروژها تاکید کرد .

امام جمعه میبد در پایان با بیان نکاتی اخلاقی ، بر مواظبت اخلاقی در ادارات تاکید کرد و گفت : مواظبت اخلاقی در ادارات ، بسیار مهم است و پرداختن به مباحث اخلاقی در ادارات از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می کند.